וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמש טוען: קניתי אייפון, קיבלתי אנדרואיד מתחזה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 13:24

גולש ברשת הפורומים הפופולרית Reddit טוען כי רכש אייפון 15, וקיבל תחתיו מכשיר אנדרואיד המתחזה לאייפון גם במראהו החיצוני וגם במעטפת הממשק שנחזית כ-iOS17. על זה נאמר: היזהרו מחיקויים

אנדרואיד שמתחזה לאייפון 15. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופס: אנדרואיד במעטפת של אייפון 15 פרו מקס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משתמש ברשת הפורומים Reddit, טוען כי רכש אייפון 15 פרו מקס מאפל, וקיבל מכשיר חיקוי המריץ אנדרואיד עם מעטפת ממשק המתחזה ל-iOS17. לפי המשתמש ששמו אד ומתגורר בבריטניה, הוא הזמין את המכשיר ישירות מאפל. כשפתח את הקופסא (שנראית אגב, אותנטית לחלוטין בתמונות), התחיל להבין שמשהו מוזר, כמו למשל העובדה שהמסך נדלק גם באזור ה-"אי" שאמור להיות חשוך, וחוויית הגדרה ראשונית לא טובה.

אנדרואיד שמתחזה לאייפון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אנדרואיד שמתחזה לאייפון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשלב הזה לטענתו, הוא הבין שעבדו עליו ושלחו לו מכשיר אנדרואיד המתחזה לאייפון. באופן מוזר, המספר הסידורי על הקופסא דווקא תאם את הרכישה שלו באפל. מה שמן הסתם קרה הוא שבמהלך שרשרת האספקה, מישהו פתח את הקופסא, נטל לעצמו את האייפון החדש ושם במקומו מכשיר חיקוי. אד פנה לחברת השליחויות, אך זו מתעקשת שזה לא היה מישהו מאנשיה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
@tayyy.844

WATCH!! Watch out when I'm box for the new iPhone 15 pro max, brought from Apple, but has been tampered with in the post and been sent this shit, which is the powered by android?

♬ original sound - Tay boulding

אין זו הפעם הראשונה שדבר מוזר כזה מתרחש - משתמש טיקטוק בשם tayyy84 פרסם בשבוע שעבר סרטון המתעד מקרה דומה. בהכרח גם המעבר של אפל לשקעי USB-C, אותם שקעים המשמשים גם מכשירי אנדרואיד, מקל כעת על זייפנים להחליף אייפוניםמ מקוריים מתוצרת אפל במכשירי חיקוי מבוססי אנדרואיד, שאולי נראים כמו אייפון מבחוץ, אבל הם לא הדבר האמיתי. לדברי אד, התמיכה של אפל מאוד סובלניים ומכילים כלפיו, אולם העניין עדיין בבירור.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully