וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנחיית יוגב מלכה: האתגר של חברת ההייטק לילדים ומשפחות העוטף

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 20:52

"האתגר המנצח" בא לסייע ולהפיג מתח לילדים ומשפחות שפונו מבתיהם בעוטף. "מקווים שנוכל לסייע ולהרים את המורל לאזרחים נוספים שזקוקים להפוגה בטורנירים הבאים"

יוגב מלכה ב-"אתגר המנצח". ללא קרדיט, מערכת וואלה
יוגב מלכה ב-"אתגר המנצח"/מערכת וואלה, ללא קרדיט

חברת פאפאיה משיקה את יוזמת "האתגר המנצח", פלטפורמה קהילתית שמציעה למשתתפים לקחת חלק בתחרות אתגרים נושאת פרסים. היוזמה באה לסייע ולהפיג מתח לילדים ומשפחות שפונו מבתיהם בעוטף. משפחות רבות אשר פונו מבתיהן בנתיב העשרה, זיקים ואופקים ושוכנו בבתי מלון ברחבי הארץ.

משפחות העוטף מוזמנות להירשם ולקבל מפאפאיה ערכה ובה ציוד לביצוע האתגרים. בכל יום שולחת פאפאיה למשתתפי הטורנירים שני אתגרים מהנים וכייפים, הכוללים סרטון הדרכה מהחברה. הפעילות מחולקת לטווחי גילאים, על מנת לשמור על תחרותיות הוגנת ונעימה. המנחה של הפרויקט הוא יוגב מלכה, פיינליסט העונה הרביעית וזוכה העונה החמישית של "נינג'ה ישראל", בה הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם, והשני בישראל. מלכה הגיע היום למלון בתל אביב שבו שוכנו משפחות מפונים , על מנת לחלק את הפרסים לילדים והמשפחות ולהתחרות איתם באתגרים.

"האתגר המנצח". ללא קרדיט, מערכת וואלה
"האתגר המנצח"/מערכת וואלה, ללא קרדיט

כבר בימיה הראשונים של המלחמה, פאפאיה נרתמה לסייע ולהתנדב למאמץ וסיפקה עשרות ערכות של ציוד חיוני ללוחמים. כמו כן, עובדי ומנהלי החברה מתנדבים עבור כוחות הבטחון וכן מסייעים לחקלאים בדרום בידיים עובדות, על מנת לשמור על השטחים החקלאיים ולהמשיך את הפעילות גם בימים אלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
"האתגר המנצח" של חברת פאפיה/יחצ

אוריאל בכר, מייסד ומנכ"ל פאפאיה: "פאפאיה החליטה בתקופה מורכבת שכזו, לפתח פעילות מיוחדת למשפחות הישראליות בעוטף ובעורף, אשר היום יותר מתמיד זקוקות לביחד. לשמחתנו,תחרויות ומשחקים יכולים להשרות קצת הפוגה וחיוך. 300 משתתפים שלקחו כבר חלק בפרויקט סיפרו על רגעי אושר שהצליחו לרגע להשכיח את המציאות המורכבת. מקווים שנוכל לסייע ולהרים את המורל לאזרחים נוספים שזקוקים להפוגה בטורנירים הבאים".

יוגב מלכה: "כמה מרגש לראות את ילדי העוטף מוצאים רגעים של כיף ושמחה עם "האתגר המנצח" של פאפאיה. הפעילות מאפשרת לילדים הפוגה מהמחשבות על מה שעברו ומעלה חיוך על פניהם. התחרות והאתגר מוציאים מאיתנו התמדה והישגיות שמלווים אותנו בכל תחומי החיים. אני שמח ומודה על ההזדמנות להיות חלק מהמיזם יוצא הדופן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully