וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי הגנה מתקדמים: קומסקיור מרחיבה את פעילותה

קומסקיור, המפיצה הרשמית של ESET בישראל, מרחיבה את פעילותה ותשווק מוצרי הגנה מתקדמים של חברות נוספות

עידן אברמוב, מנהל מחלקת תמיכה, קומסקיור, אבנר מימון, מנכ"ל, קומסקיור, יוני קלמן, מנהל מכירות EMEA, SURF, מישל מז'יבובסקי, מנהל תפעול, SURF ואלכס ויטוחנובסקי, מנהל מוצרים, קומסקיור. אבי בן,
עידן אברמוב, מנהל מחלקת תמיכה, קומסקיור, אבנר מימון, מנכ"ל, קומסקיור, יוני קלמן, מנהל מכירות EMEA, SURF, מישל מז'יבובסקי, מנהל תפעול, SURF ואלכס ויטוחנובסקי, מנהל מוצרים, קומסקיור/אבי בן

חברת ההפצה קומסקיור בע"מ פועלת בשוק אבטחת המידע משנת 2004 והינה חברת שירות מובילה המעניקה ללקוחותיה את פתרונות ההגנה האיכותיים ביותר למידע דיגיטלי ולמחשבים, מכשירי מובייל ותשתיות IT ארגוניות.

החל משנת פעילותה הראשונה, קומסקיור היא הנציגה והמפיצה הבלעדית בישראל של ESET, חברת אבטחת מידע בינלאומית המייצרת פתרונות אבטחה ללקוחות עסקיים ופרטיים.

בין המוצרים שהחברה כבר החלה לשווק ללקוחותיה ניתן למצוא את פתרון מניעת דליפת המידע (DLP) של Safetica המאפשר יישום קל ופשוט של הפתרון להגנה על המידע. בחודשים האחרונים נחתם גם הסכם חדש עם חברת Surf Security המציעה דפדפן עיסקי מאובטח (Zero Trust) המאפשר אבטחת זהות והגנה על הפרטיות מבלי לפגוע בפרודוקטיביות או חוויית משתמש.

אבנר מימון, מנכ"ל קומסקיור מוסר: "אני גאה להכריז על התרחבותה האסטרטגית של קומסקיור שמעתה מציעה מגוון רחב נוסף של מוצרים ממספר חברות טכנולוגיה מובילות. החלטה זו מונעת על ידי המחויבות שלנו לספק ללקוחות מעטפת שלמה של פתרונות כדי להגן על המידע היקר שלהם בסביבה בה האיומים רק הולכים ומשתכללים. באמצעות שיתוף פעולה עם חברות נוספות ושילוב הפתרונות המתקדמים שלהן בסל המוצרים של החברה, נוכל להתמודד עם קשת רחבה עוד יותר של אתגרים, ולאפשר ללקוחותינו לחזק את ההגנות שלהם עם הכלים הטובים ביותר הקיימים בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully