וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה שפנפנת הפלייבוי לשעבר רימתה את העוקבים שלה באינסטגרם

3.3.2024 / 0:18

דוגמנית איטלקיה בת 27, שהתפרסמה גם בפלייבוי וגם באח הגדול VIP, מואשמת שניפחה את מספר העוקבים אחריה באינסטגרם לצרכי פרסום וחלוקת קופונים - בלי גילוי נאות

דוגמנית פלייבוי אסיה ולנטה בסרטון פייסבוק/Asia Valente

טענות על משתמשים לא אמיתיים ועל אושיות שמציפות את הרשתות החברתיות לצורכי פרסום הם לא דבר חדש, וגם בנוף שלנו בימים האלה יש טענה לרכישת עוקבים ופרסום בלי שימוש בגילוי נאות. אבל יש מדינות שבהן זה כבר מגיע לרמת חקירה רשמית.

שפנפנת פלייבוי לשעבר נחקרת בחשד לפרסום מטעה והונאת עוקבים בחשבונות הרשתות החברתיות שלה. החקירה נוגעת לפוסטים מטעים שלה באינסטגרם, שבמרכזם אי סימון ברור של תוכן פרסומי, כמו גם האותנטיות של העוקבים שלה והאינטראקציות איתם בפלטפורמה.

בתקשורת האיטלקית דווח שאסיה ולנטה בת ה-27 מחזיקה יותר משני מיליון עוקבים באינסטגרם, אך כעת מרחפת מעל ראשה השאלה - האם החשבונות הללו בכלל אמיתיים.

הטענה היא שוולנטה פרסמה בעמוד שלה תמונות וסרטונים של מסעדות, מתחמי ספא, בתי מלון ומתקנים תיירותיים אחרים, שאיתם ככל הנראה היו לה הסכמים מסחריים ואפילו חילקה להם קופונים, אולם היא לא השתמשה בניסוח כלשהו המדגיש את האופי הפרסומי של התוכן..

אסיה ולנטיה דוגמנית איטלקייה. Facebook, צילום מסך
כמה עוקבים יש לה?/צילום מסך, Facebook

סוכנות ההגבלים העסקיים של איטליה (antitrust) פתחה בחקירה על הלגיטימיות של החשבונות, כמו גם טענות על הטעייה מצידה של ולנטה. גם חברת האם של פייסבוק, Meta, נמצאת תחת חקירה בטענה שהחברה הייתה צריכה להציב מגבלות על חשבונה של ולנטה בשל השימוש המסחרי הלא מוצהר שנטען שעשתה בחשבון.

ניקולה ברארדי, עורך דין המעורב בתיק, אמר: "הרשות אספה קצת מידע והליכים דומים נפתחו ב-2019 אבל עד היום לא ראיתי עדיין סנקציות בנושא. עם זאת, זו הפעם הראשונה שאנחנו מדברים על חקירת עוקבים מזויפים". בשיחה עם Fanpage הוא הוסיף: "המרכז של החקירה הוא להבין האם תוכן שפורסם ברשתות החברתיות על ידי אדם שיש לו עוקבים הוא ליניארי או שיש מאחוריו קשרים מסחריים. הקשר הזה צריך להיות פחות או יותר מסומן. יכולה להיות רק הזמנה או בקשה לשירות בתשלום בכסף".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אסיה ולנטיה דוגמנית איטלקיה. Facebook, צילום מסך
מדהימה, אבל גם מרמה/צילום מסך, Facebook

ואז היא פרסמה הבהרה

ולנטה, שהופיעה בעבר במהדורת "האח הגדול סלבס" באיטליה, הפכה מאז פתיחת החקירה את חשבון האינסטגרם שלה לפרטי, אולם לאחר מכן פתחה אותו שוב עם הצהרה משפטית והוסיפה סימון "פרסומת" לתמונות שלה.

כוכב פלייבוי לשעבר נמצא כעת בחקירה, כאשר ההליכים שנמשכו מ-2019 עדיין נמשכים וצפויים להימשך לתוך השנה החדשה כאשר יבוצעו שינויים בחוק ההגבלים העסקיים, כאשר סוכנות ההגבלים העסקיים של איטליה AGCM אחראית אז על החלת בקשה לחוק שירות דיגיטלי נגד ולנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully