וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות! עדכון הגרסה למכשירי גלקסי עלול לגרום לנזק במסך

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 14:01

סמסונג שחררה בשבועות האחרונים את גרסת מערכת ההפעלה החדשה שלה, אך לפי דיווחים של משתמשים היא שכחה לכלול פיצ'ר חשוב שמנוע מהמסכים להיצרב

גרסת ממשק האנדרואיד 14 של סמסונג, One UI 6.0, שוחררה בשבועות האחרונים עבור מכשירים מתקדמים ובינוניים. העדכון החדש מביא הרבה תכונות חדשות ושינויי עיצוב לטלפונים, אך גם מסיר תכונה קריטית שמגנה מפני צריבה במסך, ועלולה לגרום לנזק למסכי OLED - בהם סמסונג עושה שימוש במכשיריה.

כל אלמנט שמופיע באופן סטטי כמו אייקון של אפליקציה, ללא שינוי לאורך זמן, עשוי להיצרב על המסך וליצור מעין "כתם" קבוע שלא ניתן למחיקה. כיום, לכל הסמארטפונים המודרניים עם פאנל OLED, כמו אלה של סמסונג, יש תכונה מובנית שלא מורגשת מצד המשתמש וגורמת לתזוזה עדינה של פיקסלים במסך בכל כמה דקות, בעיקר בסרגל העליון והתחתון, ובכך מצמצמת הסיכון לצריבה של המסך.

הבעיה האמיתית נובעת מכך שעל מנת לתקן את הפיקסלים הצרובים, יש להחליף את הפאנל כולו - צעד יקר ולא משתלם, ויותר מכך - תוכלו לתקן את המכשיר בחינם רק אם הוא במסגרת האחריות.

הזזת פיקסלים היא שיטה שכיחה למניעת צריבה במסך במסכי OLED, וסמסונג משתמשת בה מאז השקת Galaxy S3. אם טרם עדכנתם את המכשיר, כדאי לפחות בינתיים להישאר עם גרסה One UI 5, שכוללת את תכונת ההגנה מפני צריבה במסך, לפחות עד שסמסונג תוציא עדכון בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully