וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרסמים ממשיכים לברוח: ההפסד האדיר שצפוי לאילון מאסק

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 8:37

חברות ותאגידי ענק לא שוכחים את ההסכמה של האיש העשיר בעולם עם ציוץ אנטישמי - והודיעו על הקפאה של הפרסום ברשת החברתית שבבעלותו. ומה הלאה?

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) עלולה להפסיד כ-75 מיליון דולר בהכנסות מפרסום עד סוף השנה - כך לפי מסמכים פנימיים שהגיעו לידי הניו יורק טיימס. בחודש האחרון עשרות תאגידים ומותגים גדולים, בהם אפל, דיסני ו-IBM - עצרו את הפרסום ברשת החברתית לאחר שהבעלים, אילון מאסק, הביע הסכמה עם ​​ציוץ אנטישמי.

לפי המסמכים הנוגעים לקמפייני הפרסום, החברה נמצאת במצב קשה יותר מכפי שהעריכו עד כה - יותר מ-200 חברות כמו Airbnb, אמזון, קוקה קולה ומיקרוסופט, עצרו או שוקלות לעצור את הפרסום שלהן ברשת החברתית. המסמכים מגיעים מצוות המכירות של X ונועדו לעקוב אחר ההשפעה של כל ההפסדים מפרסום החודש, כולל אלו של חברות שכבר הקפיאו את הפרסום ואחרות שעשויות לעשות זאת.

ביום שישי האחרון מסרו ב-X שהם מעריכים שההפסדים של הפלטפורמה מפרסום יהיו בסביבות 11 מיליון דולר בלבד, אך המספר המדויק עשוי להשתנות מכיוון כמה מפרסמים חוזרים לפלטפורמה או מגדילים את ההוצאות שלהם על פרסום. כעת, נראה שהמפרסמים לא סולחים למאסק, האיש העשיר בעולם והבעלים של טסלה ו-Space, והם צפויים להיות גבוהים יותר באופן משמעותי.

טוויטר והרשת החברתית X. רויטרס
החברה נמצאת במצב קשה יותר מכפי שהעריכו עד כה/רויטרס

מאז שרכש מאסק את טוויטר באוקטובר 2022 עבור 44 מיליארד דולר, הרשת החברתית שינתה דרמטית את פניה, תרתי משמע. מלבד המיתוג הקיצוני מחדש שלה, שכלל את החלפת השם, הסמל והצבעים שהיו מזוהים עמה, מאסק שחרר את הרסן בכל הנוגע לתכנים המותרים בה - עם חופש ביטוי מוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully