וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לעבוד באפל? טים קוק חשף מה הם מחפשים בעובדים

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 9:04

מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה התראיין בפודקאסט וסיפר מדוע הוא חושב שאחד ועוד אחד שווה שלוש, וחשף כמה טיפים סודיים. ספוילר: אתם לא צריכים לדעת לכתוב קוד

טים קוק. GettyImages
טים קוק, מנכ"ךל/GettyImages

אי פעם חלמת לעבוד באפל ולשחק תפקיד חשוב ביצירה, עיצוב, ייצור או קידום המוצר הגדול הבא של ענקית טכנולוגיה? תשמחו לדעת שהחברה מחפשת כעת עובדים ללא רקע טכנולוגי. בפודקאסט בהנחיית זמרת הפופ דואה ליפה, אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, שהחברה תשקול מועמדים ללא תארים אקדמיים ואפילו כאלה שאינם יודעים לכתוב קוד. קוק אמר שאפל רוצה להעסיק אנשים "מכל תחומי החיים" והדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה, סקרנות ויצירתיות.

"אני חושב שאחת מהתכונות שאני מחפש באנשים היא שיתוף פעולה", אמר קוק, והוסיף: "ביסודו של דבר כולנו מאמינים שאחד ועוד אחד שווה שלוש". אז כן, כישורי מתמטיקה גרועים לא נשמעים כמו משהו שיהיה אידיאלי עבור עובדים בחברת טכנולוגיה מהשורה הראשונה, אבל קוק הסביר למה הוא התכוון.

לדבריו, שיתוף פעולה בין שני אנשים נותן תוצאה טובה יותר מפעולה של כל אחד בנפרד: "הרעיון שלך ועוד הרעיון שלי הם טובים יותר מהרעיונות האישיים שלנו בנפרד", אמר קוק.

ומה עוד? קוק אמר שאפל מחפשת אנשים "סקרנים לגבי איך דברים עובדים וכיצד אנשים חושבים". ולמרות שהוא מאמין שכולם צריכים ללמוד לקודד, הוא הדגיש כי אין צורך בכך כדי לעבוד באפל. "אנחנו שוכרים אנשים שאינם יודעים לקודד", הדגיש.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully