וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק נפגש עם ראש הממשלה בעוטף עזה וצפה בסרט הזוועות

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 12:50

האיש העשיר בעולם הגיע הבוקר לישראל, סייר ונפגש עם ראש הממשלה נתניהו וסייר בעוטף. במקביל, שר התקשורת אישר כי האינטרנט הלווייני של סטארלינק, שנמצאת בבעלותו של מאסק, תופעל בישראל

אילון מאסק ובנימין נתניהו בעוטף עזה/עומר מירון /לע"מ,

אילון מאסק, הבעלים של X (טוויטר לשעבר), טסלה ו-SpaceX, הגיע הבוקר (שני) לביקור בישראל, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר בעוטף עזה וצפה בסרט הזוועת מהטבח שביצע חמאס. מחר הוא ייפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ומשפחות החטופים והנרצחים.

"אילון מאסק שמע ממ"מ ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן ומנציג דובר צה"ל ליעד דיאמונד סקירה על הטבח בקיבוץ", נמסר מטעם לשכת ראש הממשלה. "רה"מ נתניהו ואילון מאסק הלכו לבית משפחת ליבשטיין, שם שמע מאסק על סיפור הגבורה של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה שנרצח בבוקר ה-7 באוקטובר בחילופי אש עם מחבלים שחדרו לקיבוץ".

אילון מאסק ובנימין נתניהו בעוטף עזה. עמוס בן גרשום /לע"מ,
אילון מאסק ובנימין נתניהו בעוטף עזה/עמוס בן גרשום /לע"מ

כמו כן, מאסק וראש ממשלה המשיכו לבית משפחת עידן, שם שמע מאסק על סיפור המשפחה של הילדה אביגיל עידן בת 4, שהוריה נרצחו והיא נחטפה לעזה ושוחררה אתמול משבי חמאס. "בבית המשפחה הוצגו ע"י נציג דובר צה"ל תמונות שצולמו ימים אחדים לאחר הטבח. לסיום, עברו ראש הממשלה ואילון מאסק לשכונת הצעירים בקיבוץ, שספגה את מירב האש בזוועות ה-7 באוקטובר".

במקביל, על רקע ביקורו של מאסק בישראל, שר התקשורת קרעי הוציא הודעה ואישר כי "הושגה הסכמה" לגבי פריסת האינטרנט הלווייני של Starlink (סטארלינק) בישראל, חברה שגם נמצאת בבעלותו של המיליארדר. "אני מברך את אילון מאסק, בבוקר בואו לישראל, על הגעה להסכמות עקרוניות עם משרד התקשורת בנוגע להפעלת יחידות לווייניות של סטארלינק בישראל, כולל רצועת עזה, לאחר אישור משרד התקשורת בישראל בלבד", אמר קרעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילון מאסק ובנימין נתניהו בעוטף עזה. עמוס בן גרשום /לע"מ,
מאש בסיור בעוטף עזה עם לצד ראש הממשלה נתניהו/עמוס בן גרשום /לע"מ

הביקור בישראל עשוי לסייע למאסק בשיקום תדמיתו מול הקהילות היהודיות בעולם, לאחר שהביע הסכמה עם ​​ציוץ אנטישמי ב-X שבו נכתב כי "יהודים מעוררים שנאה כלפי המערב הלבן, אותה שנאה שהם טוענים שמופנית כלפיהם". בעקבות כך, בחודש האחרון עשרות תאגידים ומותגים גדולים, בהם אפל, דיסני ו-IBM - עצרו את הפרסום ברשת החברתית.

לפי המסמכים הנוגעים לקמפייני הפרסום, החברה נמצאת במצב קשה יותר מכפי שהעריכו עד כה - יותר מ-200 חברות כמו Airbnb, אמזון, קוקה קולה ומיקרוסופט, עצרו או שוקלות לעצור את הפרסום שלהן ברשת החברתית. המסמכים מגיעים מצוות המכירות של X ונועדו לעקוב אחר ההשפעה של כל ההפסדים מפרסום החודש, כולל אלו של חברות שכבר הקפיאו את הפרסום ואחרות שעשויות לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully