וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו טלוויזיה לקראת אירועי הספורט הגדולים של 2024

בשיתוף סמסונג

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 15:33

התקופה הנוכחית מביאה איתה את המבצעים העולמיים הלוהטים לצד מבצעי סוף השנה בישראל. בכל מה שקשור לטלוויזיות, כי מי שמציעה את הצעת הערך הטובה ביותר בענף זה, במיוחד לקראת אירועי הספורט המלהיבים של 2024, היא סמסונג, הנחשבת למותג הטלוויזיות המוביל והמתקדם בעולם

טלוויזיית סמסונג. יח"צ,
בשביל ליהנות מספורט, צריך טלוויזיה איכותית/יח"צ

שנת 2024 מתקרבת אלינו בצעדי ענק וכבר ניתן לחוש באוויר את ההתרגשות הרוחשת אצל המוני חובבי הספורט בישראל ובעולם. מדוע? משום ששנת 2024 הולכת להיות שנה סופר ספורטיבית עם אירועים עולמיים מותחים ועוצרי נשימה.

כך למשל תתקיים בשנה זו חגיגת הכדורגל "יורו 2024" שתשוחק השנה בגרמניה, וכולנו תקווה שדווקא שם נבחרת ישראל תרשום הופעה מלהיבה דרך משחקי הפלייאוף. אירוע ספורט ענק נוסף הוא האולימפיאדה שתתקיים השנה בפריז עם עשרות תחרויות בענפי ספורט שונים ומגוונים, ביניהם ג'ודו, אתלטיקה, שחייה, שייט, התעמלות, התעמלות אומנותית, סיף, קראטה, טאקוונדו, חתירה, אופניים, הרמת משקולות, ועוד ועוד. אגב אולימפיאדה, אירוע זה יהווה עוד סיבה למסיבה, וזאת לרגל השתתפותה הצפויה של נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל, זאת לראשונה מזה 48 שנה. הפעמים הקודמות יש לציין היו באולימפיאדת מקסיקו סיטי ב-1968 ובאולימפיאדת מונטריאול 1976.

אך עם כל ההתרגשות לקראת השנה הקרבה, יודע כל חובב ספורט כי אם הוא רוצה באמת ליהנות, ובאמת להרגיש כאילו הוא ממש במגרש, הוא צריך בשביל זה טלוויזיה איכותית שתעניק לו את חווית התמונה והסאונד הטובים ביותר. וכאן נכנסת לתמונה חברת סמסונג שמציעה כיום את הצעת הערך הטובה ביותר בעולם הטלוויזיות. במגוון גדלים לבחירה - 32, 43, 50, 55, 65, 75, 77, 85 ואף 98 אינץ'.

טלוויזיית סמסונג. יח"צ,
ב-2022 מכרה סמסונג כמות מדהימה של 9.65 מיליון טלוויזיות QLED ו-Neo QLED/יח"צ

סמסונג הוא מותג הטלוויזיות המוביל בעולם 17 שנים ברציפות

ממחקר שוק אותו ביצעה חברת המחקר Omdia עולה שגם ב-2022 גברה סמסונג על המתחרים בשוק הטלוויזיות העולמי, וזוהי השנה ה-17 ברציפות שהחברה מדורגת במקום הראשון בענף. הישג זה נזקף בין השאר למחויבות החברה לספק לצרכנים חוויות צפייה איכותיות ועיצוב ממוקד משתמש. מתן עדיפות לקו מוצרי הפרימיום אפשר לחברה להחזיק במעמדה המוביל וחסר התקדים בענף הטלוויזיות במשך 17 שנים ארוכות ומרשימות, ומוצרי ה-Neo QLED הם בהחלט דוגמה טובה למגמה זו.

מכירות של 9.65 מיליון טלוויזיות QLED ו-Neo QLED, רק בשנת 2022

ב-2022 מכרה סמסונג כמות מדהימה של 9.65 מיליון טלוויזיות QLED ו-Neo QLED, מספר שהביא את סך המכירות מאז השקת הטלוויזיות ב-2017 ל-35 מיליון מכשירים. במהלך השנה שחלפה שלטה סמסונג גם במגזר הטלוויזיות הגדולות, עם נתח שוק מדווח של 36.1% בשוק הטלוויזיות מעל 75 אינץ' ו-42.9% בשוק הטלוויזיות מעל 80 אינץ'. בשוק טלוויזיות הפרימיום שמחירן עולה על 2,500 דולר, שמרה סמסונג על נתח השוק הגדול ביותר במונחי הכנסות - 48.6% מהשוק.

טלוויזיית סמסונג. יח"צ,
על אף שסמסונג נחשבת לשחקנית חדשה יחסית בזירת ה- OLED, הרי שהיא הצליחה לנצח את המתחרים/יח"צ

S95C Quantum: טלוויזיית ה- QD- OLED הטובה בעולם

על אף שסמסונג נחשבת לשחקנית חדשה יחסית בזירת ה- OLED הרי שהיא הצליחה לנצח את המתחרים בשנת 2022 עם סדרת S95C Quantum שהוגדרה בפברואר האחרון על ידי האתר המוביל בתחום, HD GURU, כיוצאת מן הכלל. בסקירתם המפורטת ציינו עורכי האתר כי סדרה זו מגיעה עם בהירות שיא בתוכן HDR עם שיפור של שיפור של פרטי הצללים והשפעה מינימלית בגווני שחור כמעט טהורים. מבחינת איכות הצפייה צוין כי הטלוויזיה מצטיינת בהצגת סרטים (במיוחד בחדר חשוך) ומפגינה ביצועים מצוינים גם בהצגה של תוכניות טלוויזיה, שידורי ספורט ומשחקי וידאו בשידור חי. היא גם מוכנה לפיתוחים עתידיים, כמו קליטה של ערוצי טלוויזיה חדשים באופן אלחוטי (Over-The-Air - OTA) שהופכים לזמינים באינטרנט.

בנוגע לגיימינג צויין בסקירה כי סדרת S95C מצוידת בכל מה שנחוץ לחוויית גיימינג מתקדמת. עם פנל 144Hz בלעדי המעניק לחובבי הגימינג תמונה סופר מציאותית ,גם בגזרת הסאונד הטלוויזיה מציגה ביצועים יוצאי דופן עם צליל מלא ואיכותי דרך רמקולי Dolby Atmos 70 וואט עם 4.2.2 ערוצים, כאשר ניתן להעשיר את החוויה באמצעות שילוב של הגרסה החדשה של מקרן הקול Q-Symphony. הודות לטכנולוגיה, רמקולי הטלוויזיה מתווספים למגוון ערוצים ליצירת צליל היקפי תלת-ממדי שיוצר חוויה סוחפת ועמוקה.

טלוויזיית סמסונג. יח"צ,
סמסונג הטמיעה לאחרונה את שירותי Calm Technology/יח"צ

הבית החדש לגיימרים

כפי שכבר הבנתם, גם חובבי הגיימינג בישראל ובעולם כבר מודעים לעובדה הפשוטה שאת חוויית המשחק הטובה ביותר הם יקבלו עם טלוויזיות סמסונג, בעיקר מסוג OLED ו- Neo QLED. למעשה הבית החדש לגיימרים בטלוויזיות החכמות של סמסונג מציע למשתמשים אפילו לצפות במספר סוגי תוכן בו-זמנית. עוד צפויים ב-2023, שדרוגים ל-GameBar 3.0 עם MiniMap Sharing (שיתוף מפה מוקטנת) שימנפו את החוויה עבור כל סוגי הגיימרים. התכונה MiniMap Sharing מספקת לשחקנים מבט מהיר על המפה המוקטנת של המשחק בכל תצוגה, ואילו התכונה Virtual Aim Point מיועדת למשחקי ירי בגוף ראשון (FPS), ומאפשרת לשחקנים לראות כוונות ברורות יותר ולבצע ירי מדויק. הזמין גם במסכים החכמים וגם במסכי הגיימינג של Samsung, כולל סדרת Odyssey Ark, המאפשר לשחקנים לסובב את המסך אנכית או אופקית בהתאם לכיוון הרצוי וליהנות ממשחקים סוחפים עם מסך 55 אינץ' קעור (רדיוס 1000R) וסאונד עוצמתי.

מנגישים את הצפייה לבעלי עיוורון צבעים

כחלק ממחויבותה לנגישות ולהטמעת החזון של "מסכים בכל מקום ולכולם", עשתה השנה סמסונג צעד ענק והטמיעה במסכי ה- OLED וה- Neo QLED לשנת 2023, תכונת נגישות המסייעת לצופים בעלי ליקוי ראיית צבע, המוכר יותר בשם עיוורון צבעים, לכייל את מסכי הטלוויזיה שלהם באופן שיותאם להם אישית, וכך ליהנות מחוויית צפייה מיטבית המתאימה להם.

בעלי ליקוי ראיית צבעים יוכלו מעתה להגדיר את הצבע בטלוויזיה בהתבסס על דרגות וסוגים של חוסר ראיית צבע. מצב צפיה SeeColors מספק תשע הגדרות קבועות מראש של תמונה כך שמשתמשים יכולים לבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבורם. התכונה מתאימה את רמות האדום, הירוק והכחול כדי להבטיח שהצופים יוכלו להבחין בקלות בין צבעים על המסך בהתאם לדרגת או לסוג עיוורון הצבעים שלהם.

טלוויזיית סמסונג. יח"צ,
החברה אף הוסיפה בתפריט הנגישות בכל מסכי סמסונג כתוביות אוטומטיות עבור לקויי שמיעה/יח"צ

שיפור חווית הצפייה גם לבעלי לקויות ראיה

בנוסף, מסכי ה-OLED וה- Neo QLED יכללו מצב צפיה Relumino, שפירושו בלטינית "להשיב את התאורה", המדגיש בתמונה קווי מתאר ומשפר ניגודיות וצבע, כך שבעלי ליקוי ראיה יוכלו לצפות בתוכן כשהוא יותר ברור להם. על מנת לפתח מצב צפיה ייחודי זה, מתכננים ומהנדסים בסמסונג נפגשו עם בעלי לקות ראייה כדי להבין טוב יותר את הרצונות והצרכים שלהם, ולהתאים את הפתרון באופן המיטבי.

סמסונג מסייעת גם לבעלי לקויות שמיעה

החברה אף הוסיפה בתפריט הנגישות בכל מסכי סמסונג כתוביות אוטומטיות עבור לקויי שמיעה. הכתוביות יוצגו בכלל השידורים התומכים ביצירתן ומצב כתוביות מאפשר גם לבחור את שפת הכתוביות המועדפת. בנוסף, ניתן לשנות את גודל הגופן, צבע הכתוביות ואפילו את צבע הרקע שלהן, וכך להתאימן להעדפות אישיות. בנוסף, ניתן לקבוע את מיקומן של הכתוביות על המסך, לדוגמא בראש התמונה במקום בתחתיתה.

התאמת הצפייה למחזור הביולוגי של האדם

בנוסף לכל אלו, סמסונג הטמיעה לאחרונה את שירותי Calm Technology, לפיה פלטפורמת SmartThings, מתחברת לטלוויזיות סמסונג על מנת להתאים את הצפיה לשעות ביממה. דוגמא לכך היא תכונת Eye Comfort Mode שקיימת בטלוויזיות Neo QLED ומסכי הלייפסטייל The Frame, The Serif ו- The Sero של סמסונג.

כדי להתאים את התמונה במסך למחזור השינה ועירנותו של הצופה, הוטמעה בינה מלאכותית (AI). הטכנולוגיה מזהה שינויים בסביבת הצפייה, ומתאימה את כמות האור הכחול בהתאם לשעות היממה המקומיים וכמות התאורה בחלל בו צופים בטלוויזיה. באמצעות התאמת רמת התאורה והצבעים במסך, מצב Eye Comfort מקל על הצפיה. בהירות מסך נמוכה יותר ואיזון טמפרטורת הצבע עשוים לסייע לצופה לישון טוב יותר.

למבחר טלוויזיות ה-OLED של סמסונג לחצו כאן

בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully