וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Commit זכתה בפרס "שותף השנה" של AWS לשנת 2023

זהו פרס AWS השלישי שקוטפת החברה ב-4 השנים האחרונות. הפרס המוערך מוענק ל-Commit על סיוע בקנה מידה משמעותי בקידום חדשנות ייחודית, ובניית פתרונות משולבים ללקוחותיה בענן של אמזון

עידן פיינגולד. נתי לוי,
עידן פיינגולד/נתי לוי

הפרס הנחשב 'שותפת השנה בישראל של שירותי הענן של אמזון (AWS)' בתחום המשמעותי של אינטגרציה ושילוב מערכות (System Integrator) מוענק השנה לחברת ההיי-טק Commit. פרס יוקרתי זה מכיר בתרומה של Commit כשותף AWS מוביל, שהוכיח תוצאות חיוביות ייחודיות ובולטות במיוחד בפני צוות השותפים והמכירות של AWS, בקנה מידה משמעותי. קומיט היא חברת האינטגרציה היחידה בישראל שזכתה בתואר השנה.

Commit הינה שותפה בכירה (Premier Partner) של AWS עם היסטוריה מוצלחת מאוד של עבודה משותפת. זוהי הפעם השלישית ש-Commit זוכה בפרס של AWS ב-4 השנים האחרונות, וזאת לאחר שזכתה בקטגוריות שותף השנה בתחום המגזר הציבורי (Public Sector of the year) ובפרס הכוכב העולה של השנה (Rising Star of the year).

במהלך השנים, ובפרט בשנה האחרונה, סייעה Commit ללקוחות רבים לעבור לענן, לייעל את עומסי העבודה בענן ולבצע בו אופטימיזציה לרבות אופטימיזציה פיננסית (FinOps), לחסוך באופן ניכר בעלויות השימוש בענן ולפתח אפליקציות ושירותים חדשים מבוססי ענן. אחד מענפי ההתמחות של Commit היא סיוע בתכלול ואינטגרציה של מקרים מורכבים וטיוב מקסימלי של יכולות ענן קיימות.
בין יתר היכולות המוכחות של מומחי הענן של Commit, ניתן למנות שירותי ארכיטקטורה וביצוע מיגרציות, תהליכי מודרניזציה של מערכות קיימות, והקמה של סביבות ענניות חדשות עם התמחות בעולמות ה-SaaS ,IoT, Cyber, Big Data & GEN AI. במסגרת זאת, ביצעה Commit בשנה האחרונה גם כמות גדולה של מיגרציות מורכבות ומוצלחות לענן עם חברות היי-טק ו-ISVs.

"שותפות מעמיקה וקרובה עם AWS"

Commit היא אחת מחברות שירותי הטכנולוגיה המובילות והוותיקות בישראל המעניקה פתרונות a-z לחברות הייטק, סטארט-אפים, גופים מוסדיים, גופי בטחון, גופים פיננסיים ועוד. את שנת 2022 סיימה החברה עם צמיחה של כ-35% בהכנסות אשר נמשכה גם לאורך שנת 2023, ועם גידול משמעותי בכח האדם שמונה כבר כ-700 עובדים.

"אנו חשים כבוד גדול לקבל הכרה מ-AWS כשותף השנה לשנת 2023 בישראל", אמר עידן פינגולד, מנכ"ל Commit. "פרס זה הוא עדות לעבודה המאומצת והמסירות של הצוות שלנו לעזור ללקוחות להשתמש בענן לצורך טיוב העבודה וחסכון במשאבים. השותפות שלנו עם AWS היא מעמיקה וקרובה, ופעמים רבות אף פורצת דרך עבור לקוחותינו. אנו גאים לעבוד לצד צוות המומחים של AWS, ומצפים להמשך עבודה פורה ומוצלח."

חטיבת הענן של החברה אותה מוביל ליאור ביאליק כוללת למעלה מ-200 מומחים בתחומי הענן השונים בישראל, ארה"ב ואירופה. נוסף לשירותי ענן, מעסיקה Commit מומחי מוצר, תוכנה, Devops, סייבר, שירותי מעטפת מנוהלים כמו NOC, SOC ועוד, המסייעים לחברה להעניק שירותים, פתרונות ומוצרים בכל התחומים הטכנולוגיים הנדרשים כ-"One Stop Shop."

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully