וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה חשפה מצלמת גוף חדשה לכוחות ביטחון

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 13:23

המצלמה החדשה תומכת בתשתית תקשורת סלולארית LTE ומאפשרת להעביר מידע מהשטח בזמן אמת. "אנשי המקצוע המטפלים בראיות יוכלו לקבל גישה לצילומים ברגע שהם תועדו, ולנהל את המצלמות מכל מקום"

מצלמת הגוף החדשה של מוטורולה סולשונס. מוטורולה,
מצלמת הגוף החדשה של מוטורולה סולשונס/מוטורולה

חברת מוטורולה סולשונס חשפה היום (שלישי) את התוספת החדשה למערך פתרונות הווידאו הניידים של החברה, עם V500 - מצלמת גוף התומכת בתשתית תקשורת סלולארית LTE המביאה מודיעין קריטי מהשטח בזמן אמת, לתגובות חירום. "הצוותים בשטח מתמודדים עם מצבי לחץ קיצוניים, בהם תשומת הלב צריכה להיות ממוקדת לחלוטין באירוע", אמר ג'רמיה נלסון, סגן נשיא למערכות ניהול תגובה, דיווח וראיות במוטורולה סולשונס.

מצלמת הגוף החדשה מאפשרת למגיבים הראשונים בשטח להעביר בזמן אמת שידור וידיאו ומיקום למרכז הבקרה, ולתת למנהלי האירוע הבנה טובה יותר של המתרחש בשטח ולסייע להם להגיב במהירות ויעילות. לאחר סיום האירוע, המצלמה מאפשרת לייעל את העברת הראיות המצולמות באמצעות הורדת קטעי וידיאו בהתבסס על תקשורת LTE ומאפשרת לפשט את ניהול האירוע על בסיס התקשורת הסלולרית.

"מצלמת הגוף-V500 מייצרת לצוות חדר הבקרה 'עיניים בשטח', ומאפשרת להם לקבל תמונה ברורה לגבי המתרחש, על מנת שיוכלו לשלוח את העזרה המתאימה, וגם לקבל תיעוד של רגעים קריטיים במהלך האירוע", הוסיף נלסון. "כך שעכשיו, כולם, מטכנאי ה-IT ועד אנשי המקצוע המטפלים בראיות יוכלו לקבל גישה לצילומים ברגע שהם תועדו, ולנהל את המצלמות מכל מקום, באמצעות תקשורת LTE".

מצלמת הגוף החדשה של מוטורולה סולשונס. מוטורולה,
מצלמת הגוף החדשה מאפשרת למגיבים הראשונים בשטח להעביר בזמן אמת שידור וידיאו ומיקום למרכז הבקרה/מוטורולה

מצלמת הגוף החדשה מציעה צילום וידאו ושמע באיכות גבוהה, ומצוידת ביכולת הקלטה קדמית ואחורית, המסייעת להבטיח תיעוד של כל אינטראקציה מתחילתה ועד סופה.

ה-V500 משתמשת בתוכנת ניהול הראיות VideoManager כדי לאפשר טיפול, אחסון ושיתוף מאובטח של ראיות, בין אם בשטח, או בענן. בנוסף, היא משתלבת באקו סיסטם של מוטורולה סולושנס, ממערכות תקשורת רדיו ווידיאו לרכב, ועד לפתרונות בחדרי הבקרה ומרכזי השליטה, וכן, מערכת Holster Aware המבוססת על חיישני בלוטות' בנרתיק הנשק, המפעילים באופן אוטמטי הקלטות וידיאו ושידור חי במקרה שאיש הביטחון הנושא את המצלמה שולף את כלי הנשק.

"עבור אנשי כוחות ביטחון, היום מצלמות גוף הן כלי חיוני ללכידת ראיות והבטחת שקיפות, ואנו מצפים לראות את המשך האימוץ שלהן", אמרה אליזבת ווינו'ט, אנליסטית מחקר בפירמת Forst & Sullivan. "המצלמות מצטיינות בשיקולי עלות מול תועלת, נוחות לשימוש, ומשתלבות בצורה חלקה במסגרת הטכנולוגייה הקיימת של חברת מוטורולה סולשונס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully