וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות רשת תיעדו את עצמן מחקות ולועגות לגבר במכון הכושר - וחטפו בגדול

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 0:12

שתי "משפיעניות רשת" תיעדו את עצמן כשהן עוקבות אחרי תנועותיו של הגבר וממש צוחקות עליו מאחורי גבו. אלא שבמקום לצבור צפיות ופופולאריות על זה, הן חטפו ביקורות וגם סרטון נגדי ש"הפך אותן למפורסמות"

שתי מדריכות כושר צוחקות על מתעמל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שתי משפיעניות כושר ברשת, שלכל אחת מהן יש מאות אלפי עוקבים בטיקטוק ואינסטגרם, הצליחו לעצבן את העוקבים שלהן ובכלל את כל הגולשים - אחרי שהן תיעדו את עצמן ופירסמו סרטון בו שהן לועגות לבחור שהתאמן יחד איתן במכון הכושר. שתי הבחורות, אושיות כושר בעלות גזרה חטובה שמגדירות את עצמן כ"מיס פיטנס" העלו סרטון משותף לטיקטוק עם הכיתוב "מחקות את הגבר המוזר בקצה המכון".

בסרטון, אפשר לראות את שתי הבחורות הגרמניות, ברנה ודבס (שנקראות ברשת @fit.berna ו - @fitmitdebbs) , כשהן עוקבות ומחקות את תנועותיו של הגבר שהתאמן עם הגב אליהן ובכלל לא היה מודע למתרחש מאחורי גבו - תוך שהן מצחקקות ברשעות עד שהן נופלות בצחוק היסטרי - פרט שרבים טענו שהוא "לא הולם" ואקט של "בריונות".

אלא שהסרטון הזה ממש לא הצחיק את העוקבים שלהן. להיפך, הן ספגו ביקורת קשה ולכן בתחילה מחקו את הסרטון וכשהחלו להתפרסם עליהן כתבות גם העבירו את החשבונות שלהן למצב פרטי לתקופה

זה היה מאוחר מדי כי רבים ברשת פרסמו עותקים של הסרטון המלגלג שלהן: "שתי הבחורות האלו עושות צחוק מגבר שרק התאמן. בואו נהפוך אותן למפורסמות", אמר אחד מהמגיבים, למה הייתי עד עכשיו? שתי הוונאביז משפיעניות האלו מצביעות על גבר לגיטימי וצוחקות עליו כשהוא עושה את האימון שלו. תראו את הפנים שלה. הן משום מה חשבו שזה רעיון טוב להציב מצלמה ולצלם את עצמן מחקות אותו. מקווה מאוד שלא יעשו לי דבר כזה".

"התנהגות דוחה מבחורות בוגרות", כתבה להן אחת העוקבות. "בחורות כאלו הופכות את מכון הכושר למקום מפחיד ולא נעים לאנשים אחרים", כתב גולש אחר.

בעוד שהזוג צץ מחדש בנתיים באינטרנט מבלי להתייחס לסערה, משתמש אחד ברשתות החברתיות מסר עדכון בו טען כי חדר הכושר בו הן התאמנו באון קבוע אסר על כניסתן. לדבריו יצר איתו קשר מאמן אישי בחדר הכושר שברנה ודבס השתמשו בו: "החדשות הטובות הן שהבחור הזה שלח לי DM והקולגה שלו שהוא מנהל חדר הכושר העיף אותן החוצה"

זה כבר קרה

השרירנית צחקה והשפילה צעירה בחדר הכושר - וספגה אש

לכתבה המלאה

לזה הן קוראות התנצלות?

אותו בחור גם חשף שדבס יצרה איתו קשר, ושיתף צילום מסך של הודעה שקיבל ממנה בה אמרה לו "להוריד" את הסרטון שלו עליהן, טענה שהייתה "אי הבנה" ושהיא וברנה לא צחקו על האיש שמתאמן אלא "העתיקו בשובבות את האימון שלו". היא כתבה ש"בגלל שהיינו מול זה, מצאנו את זה משעשעש. זה אף פעם לא נועד ללעוג לו או להגחיך אותן. חזרנו על רוטינת האימון שלו וצחקנו תוך כדי. לרוע המזל רבים לא הבינו את הסרטון אז הורדנו אותו...", היא כתבה והמשיכה והדגישה כי "הכל הסתבך והובן לא נכון", והוסיפה כי גם היא וגם ברנה "מצטערים" על האופן שבו הסרטון נתפש.

עוד מקרים דומים
דוגמנית פלייבוי פרסמה תמונת עירום של בת 70 - ותואשם בחדירה לפרטיות

סבתא וגורו כושר יוצאת נגד מכון הכושר שדרש ממנה להפסיק לצלם אימונים: "זה כי אני אישה"

והן חזרו לפרסם סרטונים כרגיל

"אנחנו מוכנות להצהיר הצהרה המסבירה את כוונתנו. אנחנו לא תומכות בבריונות. בריונות היא נוראית", היא סיכמה את ההודעה.

יחד עם זאת, השתיים לא הגיבו לאף כלי תקשורת שפנה אליהן לקבלת תגובה ורבים ציינו ששתי הנשים לא התנצלו בפומבי על הסרטון, וחזרו לפרסם סרטוני כושר כאילו כלום לא קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully