וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב ממליצים למשתמשי אייפון לבטל את הפיצ'ר הזה, יש ממה לחשוש?

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 11:42

הפיצ'ר החדש של אפל ב-iOS 17 זוכה לרגע ויראלי. ברחבי ארצות הברית, מחלקות משטרה מזהירות מפני גניבה של מידע מהמכשיר ללא ידיעת המשתמשים, אך למעשה אין באמת ממה לדאוג

אייפון 15 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו מקס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עם עדכון iOS 17 ששוחרר בחודש ספטמבר נרשם גם שיפור באופן ההפעלה של AirDrop בעזרת NameDrop - פיצ'ר שמאפשר שיתוף מהיר של אנשי קשר על ידי הצמדת מכשירי אייפון או שעוני Apple Watch. כעת, לפי דיווח בפורבס, גורמי משטרה בערים מסוימות בארה"ב מזהירים את האזרחים מהתכונה החדשה וממליצים לבטל אותה. בנוסף, סרטון טיקטוק ששותף באופן נרחב, עם למעלה מ-2 מיליון צפיות, מתאר כיצד התכונה מאפשרת לזרים בחדר הכושר או באוטובוס לגנוב מידע.

ונתחיל מהסוף: אתם יכולים להירגע ואין צורך להיכנס לפאניקה. פיצ'ר ה-NameDrop מופעל רק כאשר שני המשתמשים מצמידים את הקצוות העליונים של האייפונים שלהם. לאחר מכן, הדבר היחיד שיופיע הוא כרטיס איש קשר עם הדוא"ל ומספר הטלפון, ואם תתרחקו אחד מהשני במהלך התהליך - ההעברה תבוטל. כלומר אדם אקראי כלשהו ברחוב לא יכול פשוט להיתקל בכם לכמה שניות, ואז ללכת עם מספר הטלפון שלכם.

כך זה עובד: פיצ'ר ה-NameDrop

ומה לגבי "גניבה" של תוכן? אל חשש, תמונות או קבצים אחרים יועברו בין מכשירים רק אם תבחרו, באופן ספציפי, לשלוח אחד לשני. ונדגיש: הפיצ'ר מופעל אמנם באופן אוטומטי בהגדרות עם עדכון הגרסה, אך נדרשת הסכמה לאורך כל התהליך לפני קבלה או שליחה של קובץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עדיין רוצה לכבות את פיצ'ר ה-NameDrop?

כנסו להגדרות > כללי > לחצו על AirDrop > ואז כבו את המתג "קירוב מכשירים זה לזה". באותו תפריט, תוכלו את ההגדרות ולבחור שרק אנשי קשר יוכלו למצוא אתכם ב-AirDrop.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully