וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופתעו, אבל לראשונה אי פעם אפל תאפשר לנו לבחור צלילים להודעות

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 11:34

אפל עושה צעד נוסף בפתיחת "הגן הסגור" שלה. עדכון הגרסה הבא לאייפון יאפשר למשתמשים לבחור צלילים שונים להתראות והודעות - מתוך המכשיר. ויש גם פתרון לאלו מכם שאוהבים מצב שקט

אייפון 15 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו מקס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל שחררה אתמול (רביעי) את גרסת הבטא הרביעית של iOS 17.2 למפתחים, והיא כוללת כמה תכונות חדשות ושיפורים עבור משתמשי אייפון ואייפד. אחד השינויים הגדולים ביותר הוא היכולת לשנות את צליל ההתראה ברירת המחדל. עד כה, את הצליל ניתן היה לשנות רק דרך אפליקציות ספציפיות, ומ-iOS 17.2 משתמשים יוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של צלילי התראה שונים, כולל צליל ה-"Tri-tone" הקלאסי.

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

נוסף על כך, ב-iOS 17.2 ניתן יהיה להגדיר צליל התראה מותאם אישית מספריית הצלילים של האייפון או האייפד, או להוריד צלילים חדשים מהחנות. אם אתם מסוג האנשים ששמים את המכשיר על מצב שקט באופן תמידי, ודאי תשמחו לדעות שגם עבורכם יש פתרון: מעתה ניתן יהיה להגדיר רטט שונה להודעות והתראות מאפליקציות.

זה הזמן להזכיר שעדכון iOS 17.2, שישוחרר בחודש הבא, יביא איתו שינוי משמעותי נוסף ויאפשר לאפל לעמוד בחוק שהעביר האיחוד האירופי בשם חוק השווקים הדיגיטליים (Digital Markets Act) - שיחייב פלטפורמות כמו האקוסיסטם של אפל להפוך לפתוחות יותר לתחרות תחת חוקי האיחוד האירופי.

הערכות הן שנקבל לראשונה אפשרות להתקין אפליקציות של צד שלישי דרך אפליקציות אחרות. במילים אחרות, זה יאפשר למפתחים ליצור חנויות אפליקציות משל עצמם. אם המהלך אכן ייצא לפועל, ייתכן שאפל תסיר אחריות על כל בעיית פרטיות שעלולה לצוץ ותתריע על כך טרם ההתקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully