וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תראי לי שמלה כמו של הסלב הזאת": הטכנולוגיה החדשה של מאסטרקארד

מאסטרקארד חושפת פיצ'ר חדש, הדור הבא של עוזר רכישות אישי המבוסס על טכנולוגיה של חברת Dynamic Yield הישראלית ובכך ממשיכה להשקיע ולמנף חדשנות וטכנולוגיה ישראלית

shopping muse/יחצ

מאסטרקארד מכריזה על פיצ'ר חדשני- Shopping Muze (מוזת הקניות), עוזר רכישות אישי המבוסס Generative AI ומחולל מהפכה באופן שבו מעתה צרכנים יחפשו מוצרים בקטלוג הדיגיטלי של אתרי סחר שונים.

Shopping Muse יוצר מחדש את חווית הקנייה באתרי סחר על ידי תרגום שפת הדיבור של הצרכנים באתר למציאת ורכישת מוצרים ואביזרים מותאמים אישית. צרכנים יכולים להשתמש ב-Shopping Muse כדי לחפש בשפה חופשית מונחים כמו "אסתטיקה מודרנית", "מראה טרנדי", "קוד לבוש" ומונחי חיפוש לא שגרתיים כמו "Cottagecore" או "Beach formal".

ההמלצות של Shopping Muse תואמות את הפרופיל, הכוונה והזיקה הייחודית של כל צרכן, ומתבססות על למידה של העדפות הצרכן מתוך שיחה מתמשכת. כך הפיצ'ר מספק תוצאות שתואמות באופן מושלם את המוצר המבוקש, גם במקרה של שאלת חיפוש תמוהה ביותר.

בבסיס העוזר החכם נמצאות יכולות ההתאמה האישית העמוקות של חברת Dynamic Yield הישראלית שנרכשה על ידי מאסטרקארד בשנת 2022, שמשלב תובנות הקשריות והתנהגותיות על פיהן מופקות המלצות המבוססות על מילות המפתח של החנות, הרמזים החזותיים והזיקה של הצרכן עצמו.

"התאמה אישית לחוויית הקנייה"

"פתרונות כמו Shopping Muse הם הצעד הטבעי הבא במהפכת הקמעונאות והם הליבה להחזרת הצרכן למרכז המסע", אומרת ראג' סשאדרי, נשיאת חטיבת Data & Services ב-Mastercard. "מאסטרקארד מפעילה את הטכנולוגיה ולמידת המכונה כדי לספק תוצאות טובות יותר הן למותג והן לצרכן".

בנוסף לחיפושים לפי ביטוי, ה-Shopping Muse יקל על התהליך עבור צרכנים שזקוקים ליותר משני מילים על מנת לתאר מוצר בצורה מדוייקת. כך באמצעות כלים מתקדמים לזיהוי תמונות, קמעונאים יכולים להמליץ על מוצרים רלוונטיים על סמך קווי דמיון חזותיים לאחרים. מתוך הבנה של הזיקה של הצרכן וההקשר של התנהגות קולקטיבית רחבה יותר, הקמעונאי יכול להבטיח שהפריטים המוצעים עונים על הרצון והצורך של הצרכן ואינם מיותרים.

"התאמה אישית מעניקה לאנשים את חוויות הקנייה שהם רוצים, וחדשנות המופקת על ידי בינה מלאכותית היא המפתח לקניות מקוונות סוחפות ומותאמות", מציין אורי באואר, מנכ"ל Dynamic Yield by Mastercard. על ידי רתימת הכוח של בינה מלאכותית ב-Shopping Muse, אנו עומדים בסטנדרטים של הצרכן והופכים את הקניות לחכמות וחלקות יותר מאי פעם".

בעידן בו המגמות מתפתחות, קמעונאים חייבים להסתגל לדרישות המשתנות ולציפיות צרכנים גבוהות יותר.הטכנולוגיה חיונית לזריזות זו - יותר מ- 25% מהקמעונאים משתמשים כיום פתרונות Generative AI, כאשר 13% נוספים מתכננים לאמץ אותם בשנה הבאה.

בשנת 2022 מאסטרקארד רכשה את חברת Dynamic Yield שהיא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפרסונליזציה, וזאת על מנת להרחיב את סל המוצרים והפתרונות אותם מאסטרקארד מציעה ללקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully