וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למציצנים: וואטסאפ תאפשר לנעול צ'אט בקוד סודי ייחודי

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 10:56

אפליקציית המסרים מרחיבה את ההגנה על פרטיות המשתמשים ותאפשר לכם להסתיר צ'אטים ספציפיים תחת קוד סודי - בלי להשאיר סימנים. כך זה עובד

שימוש בקוד סודי בוואטסאפ. וואטסאפ,
שימוש בקוד סודי בוואטסאפ/וואטסאפ

וואטסאפ הכריזה על שדרוג של פיצ'ר ה-Chat Lock ("נעילת צ'אט"), המוסיף שכבת הגנה נוספת לצ'אטים ספציפיים בהם בוחר המשתמש. מעתה, ניתן יהיה להגדיר קוד סודי ייחודי שונה מהסיסמה לביטול נעילת הטלפון, כדי לאבטח את הצ'אטים הנעולים בשכבה נוספת של פרטיות, למקרה שמישהו יקבל גישה לטלפון שלכם או אם אתם משתמשים באותו טלפון יחד עם מישהו אחר.

נוסף על כך, וואטסאפ תאפשר להסתיר את התיקייה 'צ'אטים נעולים' מרשימת הצ'אטים כך שניתן יהיה למצוא אותם רק אחרי הקלדת הקוד הסודי בסרגל החיפוש - כזה שכולל גם אימוג'י. אם האפשרות הזו לא רלוונטית מבחינתכם, תוכלו לקבוע שהצ'אטים ימשיכו להופיע ברשימת הצ'אטים. למעשה בכל פעם שתרצו לנעול צ'אט חדש, תוכלו ללחוץ לחיצה ארוכה לנעילה במקום לעבור להגדרות הצ'אט.

"שמחנו מאוד לגלות שאנשים בקהילה שלנו אוהבים להשתמש ב'נעילת צ'אט', ואנחנו מקווים שהיכולת להשתמש בקוד סודי תועיל להם אפילו יותר", נכתב בבלוג הרשמי של וואטסאפ. "אנו משיקים היום את היכולת להשתמש בקוד סודי, והיא תהיה זמינה בכל העולם בחודשים הקרובים. אנחנו גאים להמשיך ולהציג פונקציות נוספות לנעילת צ'אט כדי לעזור לאנשים להגן על הפרטיות שלהם. נשמח לשמוע מה דעתכם".

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully