וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנים אחרי שהופרדו בלידתן - התאומות הזהות נפגשו במקרה

24.12.2023 / 0:01

אנו סרטאניה קיבלה סרטון טיקטוק מחברה ובו היא נחשפה לבחורה שלדעתה נראית ממש כמוה. היא שיתפה אותו בפייסבוק ואז התברר לה שמדובר באחותה התאומה והן נחשפו לראשונה לסיפור חייהן העצוב

התאומות שהופרדו לפני 19 שני התאחדו - ורוקדות ביחד/sartaniaano

הכניסה של הרשתות החברתיות לחיינו שינתה את העולם - לרעה וגם לטובה. הסיפור הבא ממחיש את שני הצדדים של הסיפור: זוג תאומות שהופרדו בלידתן, התאחדו אחרי 19 שנים בזכות רשת טיקטוק. בנובמבר 2021, אנו סרטאניה, בחורה בחורה בת 21 ילידת גאורגיה קיבלה סרטון טיקטוק מחברה שלה שתהתה מתי היא צבעה את השיער לכחול. אנו ענתה לה שזו לא היא, אבל זו בחורה שממש ממש דומה לה.

בתקווה לקבל קצת יותר פרטים על הכפילה שלה שנראית ממש כמוה סרטאניה שיתפה את הסרטון הזה בקבוצת פייסבוק בתקווה שמישהו או מישהי תזהה אותה. התפילה של סרטאנה התגשמה אחרי שחברה של הבחורה המסתורית הבחינה בפוסט ושלחה לסרטאניה מידע עליה.

משם הדרך היתה קצרה לשיחת טלפון בין סרטאניה לכפילה שלה, שנקראת טאקו חביציה, כאשר מהר מאוד התברר לשתיים שהן לא פחות מאחיות תאומות ולא סתם בחורות שדומות במקרה זו לזו. שנתיים לאחר השיחה הזו הן התאחדו ונפגשו בטביליסי, בירת גאורגיה.

"כשחיבקתי אותה, הרגשתי שאני מכירה אותה", אמרה בהתלהבות סרטאניה, "ולאחר מכן הקול שלה, זה היה כאילו שכבר שמעתי את הקול הזה". אבל אז התגלה שמאחורי ההפרדה האכזרית בין האחיות מסתתרת סיפור עצוב מאוד.

המפגש בין האחיות חשף סאגה ארוכה ומוזרה שהחלה 19 שנים קודם לכן, ב-20 ביוני 2002, כאשר לעזה שוני נולדו תאומות בכפר הקטן קירצקי. לרוע המזל, עקב סיבוכי לידה לא ברורים, האם נפלה לתרדמת. בינתיים, בעלה, גוצ'ה גכריה, איתו כבר היו לה שלושה ילדים, היה משוכנע שהיא בגדה בו ושהתאומות בכלל לא בנותיו ולכן החליט למכור אותן באופן לא חוקי למשפחות המתגוררות באזורים שונים של ג'ורג'יה, כך לפי הדיווח של לה רפובליקה.

כתוצאה מכך, אנו עברה לגור בטביליסי, בעוד שאחותה התאומה גדולה במרחק 250 ק"מ משם בזוגדידי שבמערב ג'ורג'יה - מבלי שאף אחת מהן יודעת על קיומו של האחרת.

עוד מקרים דומים
תאומות שהופרדו כשהיו תינוקות התאחדו אחרי יותר מ-20 שנה בזכות טיקטוק

גילתה שיש לה אחות תאומה - בדרך הכי ביזארית שיכולה להיות

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאומות שהופרדו בלידה התאחדו לאחר 19 שנים. _amykhvitia, צילום מסך
תאומות שהופרדו בלידה התאחדו לאחר 19 שנים/צילום מסך, _amykhvitia

אף על פי כן, האחיות קיבלו חינוך דומה, כששתיהן התגלו כמוכשרות בריקוד ובגיל 11 הן אפילו התחרו באותה תחרות ריקוד בעיר טאקו, שם חלק מהקהל הבחין בדמיון המצמרר ביניהן, אבל אף אחד לא העז לשחבוש שמדובר בתאומות.

חייהן המשיכו במסלולים נפרדים - עד המפגש המשמח שלהם כעשור לאחר מכן.

למרות הפרידה הפיזית שלהם, אנו אומרת שלעתים קרובות היו לה חזיונות מוזרים, שבדיעבד, היא מאמינה שהיו קשר טלפתי לאחותה התאומה האבודה.

"תמיד הייתה לי הרגשה שמישהו עוקב אחרי לכל מקום שאליו אני הולכת. כל יום חלמתי את אותו חלום על ילדה קטנה, לבושה בשחור, ששואלת אותי שאלות על שגרת היום שלי", סיפרה אנו.

כיום, הן בלתי נפרדות ומרבה להעלות סטוריז באינסטגרם שלהן מטיילות יחד ועושות פעילויות אחרות כשהן בתלבושות תואמות.

תאומות שהופרדו בלידה התאחדו לאחר 19 שנים. _amykhvitia, צילום מסך
תאומות שהופרדו בלידה התאחדו לאחר 19 שנים/צילום מסך, _amykhvitia

בפוסט שפרסמו לאחרונה, ניתן היה לראות את השתיים במעילי אופנוע תואמים ושיער קצוץ בלונדיני במהלך טיול אל לייפציג, גרמניה, שם מתברר שמתגוררת אמם הביולוגית והן נסעו לשם כדי לצלם סרט על חייהם. הן מספרות שהן סירבו לפגוש את אביהן, שאת זהותו הן אישרו באמצעות בדיקת DNA.

"עכשיו הוא רוצה מערכת יחסים איתנו", אמרה אנו. "אבל זה לעולם לא יקרה".

אנו וטאקו הן רק שתיים מתוך הקורבנות הרבים של תעשיית האימוץ הבלתי חוקית הידועה לשמצה של גאורגיה, שבה נמכרו 100,000 ילדים בין השנים 1950 ל-2006. לאחר נפילת ברית המועצות, רבים מהילדים אומצו על ידי משפחות אמריקאיות, קנדיות ואירופיות, עם עלויות שהגיעו לעשרות אלפי דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully