וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: Priority פותחת את פתרונות המובייל שלה לאלפי לקוחותיה בענן

המהלך נעשה על רקע המצב המורכב אליו נקלעו חברות ועסקים רבים, שנוצר עקב הלחימה המתמשכת והאסון בדרום. בימים אלה, ארגונים רבים, נאלצים להמשיך לנהל שיגרה עסקית ולהמשיך בפעילות רציפה של מחלקות השירות, התמיכה הטכנית, לוגיסטיקה תפעול ומשאבי אנוש

שגיב גרינשפן. איה ואבי צלמים,
שגיב גרינשפן/איה ואבי צלמים

חברת הטכנולוגיה Priority, המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, מודיעה היום שהחל מה-23.11, תפתח את פתרונות המובייל ERP שפיתחה, בחינם, לאלפי לקוחותיה בענן. השירותים מאפשרים גישה לכל המערכות של הארגון והמשך ניהול שיגרה עסקית בתקופה עסקית לא פשוטה.

המהלך נעשה על רקע המצב המורכב אליו נקלעו חברות ועסקים רבים, שנוצר עקב הלחימה המתמשכת והאסון בדרום. בימים אלה, ארגונים רבים, נאלצים להמשיך לנהל שיגרה עסקית ולהמשיך בפעילות רציפה של מחלקות השירות, התמיכה הטכנית, לוגיסטיקה תפעול ומשאבי אנוש, ועוד, כשבמקביל חלק מהעובדים אינם יכולים להגיע למקום העבודה באופן פיזי, בשעה שהם נדרשים בתוך הזמן הזה לקבל החלטות עסקיות או ארגוניות הנוגעות לכספים, תפעול או ניהול לוגיסטי.

פתרון המובייל ERP של Priority מסייע לעובדים מרחוק ועובדי שטח לקבל גישה למידע מכל מקום בו הם נמצאים, כולל אפשרות לעדכן נתונים בזמן אמת, וכן למנהלים לנהל משימות ולעקוב אחרKPI's ודשבורדים שונים. בין הפיצ'רים אשר כוללים פתרונות המובייל של החברה ניתן למצוא: מערכת קשרי לקוחות, מערכת מכירות, מערכת שירות וטכנאי שטח, מערכת ניהול מחסנים, ניהול נהגים, דיווח יצור, דיווח נוכחות והיעדרות ועוד. הפתרון יינתן ללקוחות Priority ללא עלות, עד לסוף הרבעון הראשון של 2024.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל Priority: החל מתחילת הלחימה התגייסה חברת Priority והקימה חמ"ל התנדבות לעובדים לתרומה לקהילה, ביצעה רכישת ציוד לילדי מפוני יישובי הנגב המערבי, תרומות דם למגן דוד אדום, סיפקה מזון לחיילים בשטח ותרמה את מערכת פריוריטי לעמותה התומכת באזרחי הדרום. כעת אנו מתגייסים להקל גם על ההמשכיות העסקית של ארגונים רבים בישראל באמצעות פתרונות המובייל ERP, שאנו מספקים ללקוחותינו ללא עלות. כך עובדים מרחוק ועובדי השטח יוכלו ליהנות מגישה למידע ומערכות ניהול לא משנה היכן הם נמצאים. המשמעות עבור אלפי לקוחות היא גישה בזמן אמת ונראות של הפעילות העסקית של עסקים בכל מקום ובכל זמן. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות על מנת להקל על ארגונים, בסיטואציה המורכבת מאוד שנוצרה".

לחברת Priority משרדים בארה"ב, ישראל, בלגיה ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, והיא מעניקה שירות לכ- 75,000 לקוחות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. החברה נחשבת למובילה בעולם בפתרונות תוכנה חכמים בניהול ארגוני מערכתי. המערכת של Priority משפרת את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. Priority זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרים והתמיכה בטכנולוגיות העכשוויות, ביניהן ענן ומובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully