וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח חדש יזעיק את כיתת הכוננות היישר למיקום שלכם

למאז פרוץ המלחמה, החברה מעניקה ליישובים וכיתות כוננות שימוש בפלטפורמה שלה לצרכי ביטחון, ללא עלות. כעת היא מכריזה על יכולת חדשה שתגביר את הביטחון וההגנה על היישובים, עם דיווחי מיקום בזמן אמת במקרה של אירוע

אבי אפללו מנכל סימפלקס. אופיר גפקוביץ,
אבי אפללו מנכל סימפלקס/אופיר גפקוביץ

Simplex 3D, חברה ישראלית המפתחת מערכות ואלגוריתמים לניהול ותכנון עירוני בתלת מימד, מכריזה בימים האחרונים על יכולת חדשה, המאפשרת לכל אזרח לדווח לכיתת הכוננות או צוות יישובי לטיפול בחירום את המיקום המדויק שלו, ואופי ההתראה בלחיצת כפתור מהנייד. החברה מעניקה לזמן המלחמה את המערכת שלה לכיתות כוננות ויישובים, לצרכי הגנה וביטחון, ללא תשלום.

הצורך המשמעותי בהכוונה מדויקת של כיתות הכוננות וכוחות הביטחון, התעורר במיוחד לאחר האסון בדרום. היעדר היכולת המאפשרת סימון המיקום המדויק של תושבים בעת האירועים, הקשו על כוחות הצבא והביטחון לקבל תמונת מצב של גודל ואופי האירוע ולאתר את המיקום המדויק של אזרחים הזקוקים לסיוע, דבר שהאריך מאד את משך זמן ההגעה אליהם.

הפלטפורמה של Simplex כבר מאפשרת לנהל את כיתת הכוננות, ולראות את המיקום המדויק של כל חברי כיתת הכוננות, על פי ה-GPS בטלפונים הניידים שלהם עב מפה תלת מימדית. היכולת החדשה, מאפשרת בנוסף להפיץ לתושבים יישומון של לחצן מצוקה, המחובר ישירות לפלטפורמה של סימפלקס, וכך למעשה לאפשר לאזרחים לדווח על אירוע חירום תוך הצגת מיקומם בזמן אמת.

חשוב לציין, שהמערכת מאובטחת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומובן שהגישה לצפות במיקומים ניתנת רק לחברי כיתת הכוננות המורשים לכך (בחמ"ל או בשטח).

"להגיע במהירות לאזרחים"

"אחד הקשיים הגדולים באירוע של חדירת מחבלים, הוא להבין היכן נמצא כל אזרח ואזרח וכן מה דרכי הגישה האפשריות אליו. לעתים, תושבים נמצאים במיגוניות, ממ"דים ומקומות מסתור ולכיתות הכוננות או כוחות הביטחון, אין תמיד את התמונה המלאה כדי לטפל באירוע. הצורך בלט במיוחד באירועי 7 באוקטובר, שבו כוחות צבא וביטחון לא ידעו את המיקום המדויק של אזרחים הזקוקים לסיוע מיידי. vפיצ'ר החדש של Simplex 3D יאפשר להגיע במהירות לאזרחים הזקוקים לסיוע ויסייע בהצלת חיים במצבי חירום" מסביר אבי אפללו, מנכ"ל ומייסד משותף בסימפלקס.

סימפלקס הוקמה ב-2013 על ידי שלושה מייסדים, שני חברי ילדות, זיו שרגאי ושחר ברנע, שניהם בעלי תואר ד"ר בגיאואינפורמציה מהטכניון, יחד עם מנכ"ל החברה, אבי אפללו.

כיום מעל 150 כיתות כוננות וצוותי חירום כבר משתמשים במערכת של Simplex, וזאת בנוסף למאות הלקוחות בשוק הפרטי (אדריכלים וחברות בתחום הנדל"ן), הביטחוני והמוניציפלי שמשתמשים בטכנולוגיה עוד מלפני המלחמה.

הפלטפורמה של Simplex מספקת מודל תלת מימדי פוטוריאליסטי וברוזולוציה הגבוהה בעולם של שטחים גדולים ובנויים וזאת בנוסף ליכולות של ניהול נתונים מורכבים מבוססי מיקום ואחרים, ביצוע מדידות מדויקות, ניתוח קווי ראייה והצללות, ועוד. הפתרון של החברה מורכב מ-3 שכבות: איסוף המידע על ידי צילום מהאויר (בטכנולוגיה ייחודית שהיא patent pending), עיבוד תמונה ומידול, ופלטפורמת SaaS המספקת את סביבת העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully