וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה כפולה ל-SentinelOne בפרס מוצרי השנה של המגזין היוקרתי CRN

פתרון אבטחת המידע בסביבות ענן של SentinelOne ופתרון ה-Data Lake האחוד שלה הוכרו כהצעות הטובות ביותר לאבטחת מידע בענן ולהגנה על נקודות קצה

מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן על רקע השקת החברה בוול סטריט. יחצ,
מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן על רקע השקת החברה בוול סטריט/יחצ

כמדי שנה מפרסם המגזין CRN, מבית התאגיד The Channel Company, רשימה ובה טכנולוגיות הקצה האיכותיות בתחום. בצמרת הרשימה ל-2023, זו השנה השלישית ברצף, מתברגת SentinelOne (סימול מסחרי: S) - מובילה גלובלית באבטחת מידע מבוססת AI. מוצרי החברה הוכרו כמוצרי השנה הן באבטחה בענן והן בהגנה על נקודות קצה.

"בחירת מוצרי השנה של CRN נחשבת לאחד האירועים המרכזיים שתעשיית ה-IT מצפה להם", אומרת ג'ניפר פולט, סגנית נשיא המותג. "חלק גדול מכך קשור בעובדה שהפרסים שלנו מחולקים על סמך הניסיון בעולם האמיתי של ספקי פתרונות, העובדים עם הטכנולוגיות יום-יום. היצרנים הזוכים של השנה הפגינו מחויבות רבה למצוינות מוצרית, אשר מבטיחה יתרונות לשותפים וללקוחות כאחד".

המוצרים הזוכים לשנת 2023 מייצרים חדשנות העונה על הצרכים המשתנים תמידית בעולמות ה-IT ובקרב הלקוחות ב-33 קטגוריות. לקו הגמר הגיעו הפתרונות שנבחרו על ידי מערכת CRN, ולאחר מכן הם דורגו בשלושה קריטריונים: טכנולוגיה; הכנסות ורווחים; וצורכי הלקוח. בכל אחת מהקטגוריות, המוצר שגרף את הניקוד המצטבר הגבוה ביותר הוכרז כזוכה.

SentinelOne זכתה בשתי קטגוריות: פתרון אחוד לאבטחת מידע של סביבות בענן, וכן פתרון Data Lake אחוד להגנה על נקודות קצה. החברה אף זכתה בארבע תתי קטגוריות: הפתרון האחוד לאבטחת מידע בסביבות ענן זכה בקריטריון הטכנולוגיה וצורכי הלקוח, ואילו פתרון ה-Data Lake זכה בטכנולוגיה וכן בהכנסות ורווחים.

בריאן גייל, סגן נשיא לשיווק מוצר ב-SentinelOne: "אנחנו יודעים היטב שההצלחה שלנו ושל הלקוחות שלנו נשענת במידה רבה על השותפים שלנו. המיקוד של החברה, כפי שהיה תמיד, הוא בהבאת חדשנות שמשנה את יכולות אבטחת המידע, וגם הופכת אותה לפשוטה ככל הניתן ליישום עבור השותפים והלקוחות שלנו. אנו שמחים מאוד על ההכרה במאמץ שלנו לעשות כן, כפי שבא לידי ביטוי בהענקת הפרסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully