וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודל האבטחה המודולרי הישראלי, יפתור את כל בעיות האבטחה ויעלה פחות משליש

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 19:38

חברת הסייבר-סקיוריטי הישראלית שעפ"י דלויט היא אחת מ-50 החברות הצומחות באמריקה, השיקה את מוצר הדגל "קורו 3.0", המאחד יכולות אבטחה קריטיות בפלטפורמה אחת עם 14 מודולים משולבים. מנכ"ל החברה גיא מוסקוביץ': "עונים על צורך עמוק שעולה שנים רבות"

Coro הישראלית, ספקית גלובלית מובילה של אבטחת סייבר לשוק של חברות קטנות ובינוניות אשר נחשבת לאחת מ-50 החברות הצומחות באמריקה עפ"י דלויט, השיקה את מוצר הדגל שלה, "Coro 3.0". בהודעת החברה נמסר כי "המוצר מהווה פרדיגמת אבטחת סייבר המאחדת 14 מודולי אבטחה משולבים במקום אחד. המערכת מספקת מענה לריבוי בעיות אבטחה, מ- EDR ו-SASE ועד אבטחת דואר אלקטרוני, ניתן להפעילה ולכבותה בכל עת, לפי דרישת וצרכי כל משתמש".

חברת Coro הישראלית. יחצ,
חברת Coro הישראלית/יחצ

הפלטפורמה החדשה של החברה מציעה מודל אבטחת סייבר מודולרית לראשונה, שעתידה לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים, לנהל ולצרוך אבטחת סייבר בפשטות, תוך חיסכון משמעותי בעלות ומשאבים, כאשר כל המוצרים מרוכזים במוצר אחד ויודעים לתקשר אחד עם השני. יוזכר כי עד כה, גישות אבטחת הסייבר המסורתיות הסתמכו על מספר רב של כלי אבטחה שונים, שהפריסה והניהול שלהם מורכבים, יקרים וגוזלים זמן יקר ומשאבים. פלטפורמת 3.0 מאחדת יכולות אבטחה מרובות לפתרון אחד, המכיל 14 מודולים משולבים.

בחברה מסבירים כי Coro 3.0 מפשטת ומקלה את הדרך בה מתנהלת כיום אבטחת הסייבר, בשתי דרכים מרכזיות: שימוש בדשבורד בודד, עם ממשק אחיד, המקל על ממשקי העבודה וניהול אבטחת המערכות, מאחר וכעת ניתן למזגן דרך ממשק משתמש אחד, נוח וקל לשימוש; שימוש ב"סוכן קצה" אחד, שהוא בעצם האפליקציה הפועלת על המכשיר. כיום, על מנת להגן על מכשירים ממתקפות סייבר, נדרש להתקין אפליקציות רבות ושונות, אשר כל אחת מהן מיועדת למטרת אבטחה שונה. בפלטפורמה החדשה של החברה, קיימת אפליקציה אחת המאגדת בתוכה את כלל פונקציות האבטחה.

Coro משרתת מאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים (המוגדרים כחברות המעסיקות בין 200 ל- 2,000 עובדים), בהם לרוב יש צוותי IT מצומצמים בלבד. בהיעדר מומחיות אבטחת סייבר, חברות אלה חשופות במיוחד למתקפות סייבר, שרואות בהן "מטרה נוחה".

"לכל עסק מגיעה גישה לאבטחה ברמה האירגונית", אומר גיא מוסקוביץ, מנכ"ל Coro. "השוק של עסקי הביניים (עסקים קטנים ובינוניים) זקוק לפתרון המותאם למשאבים המוגבלים שלו. Coro יצרה לראשונה פתרון ייחודי המותאם לשוק ייחודי זה, על יכולותיו ומגבלותיו. Coro העלתה את רף האבטחה על ידי איחוד יכולות אבטחה קריטיות לפלטפורמה אחת מודולרית לחלוטין, הקלה לניהול ומוצעת במחיר אטרקטיבי. בכך מביאה החברה פתרון ייחודי, השונה מכל פתרון אחר שקיים היום בשוק. בעוד שהרבה ספקים מדברים על הצורך בפלטפורמת אבטחה מאוחדת, Coro היא הראשונה לספק אותה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ארכיטקטורה ויכולות מודולריות

Coro 3.0 מאחדת את ההגנה על ששת התחומים (הדומיינים) הקריטיים ביותר של החברה: משתמשי הקצה, אפליקציות ענן, מכשירי קצה, דואר אלקטרוני, נתונים רגישים והרשת, הכל בפלטפורמה אחת ומאוחדת. 14 מודולי אבטחה שונים כבר זמינים היום, כולל: הגנת נקודות קצה, EDR, הגנת דואר אלקטרוני, SASE, שימור נתונים (DLP), אפליקציות ענן, VPN, SOC, DNS ועוד, עם יכולות נוספות שישוחררו עם הזמן. כל מודול הוא Plug and Play המופעל תוך שניות, בלחיצה אחת.

כמה זה יעלה?

המודולים של Coro זמינים בנפרד או כחבילות. כל מודול בודד מתחיל ב-$4 למשתמש פר חודש, בעוד שהפעלת כל 14 המודולים עולה פחות מ-$18.00 למשתמש/חודש. בהשוואה לפתרונות נקודתיים דומים שנעים ביחד בין 49-115$ למשתמש לחודש, Coro מציעה פתרון מקיף בעלות שהיא פחות משליש מכל פתרון אחר בתעשייה כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully