וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד אחורה: מטא מפרידה בין מסנג'ר לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 13:38

החזון של צוקרברג לא הצליח: ענקית הטכנולוגיה החליטה להפריד בין אפלקיציות המסרים הפופולריות, כשלוש שנים אחרי שהכריזה על איחוד בין הפלטפורמות

מטא. ShutterStock
מטא/ShutterStock

המשתמשים לא אהבו: מטא (לשעבר פייסבוק) החלה בתהליך ניתוק החיבור בין אינסטגרם ופייסבוק מסנג'ר - ולהיפך, ומעתה הפלטפורמות יפעלו באופן נפרד בלבד. בשנת 2020 הודיע צוקרברג על יצירת אינטגרציה בין האפליקציות במטרה, לדבריו, לייצר "גישה לחוויית ההודעות הטובה ביותר".

החזון של צוקרברג דרש שינוי של מבנה הצוותים מאחורי הקלעים, וגם של הפלטפורמות עצמן, שעדיין המשיכו לעבוד באופן עצמאי. "לא תוכלו להתחיל צ'אט עם חשבונות פייסבוק מאינסטגרם", נכתב בבלוג הרשמי של אינסטגרם. "כשהתקשורת בין אפליקציות כבר לא תהיה זמינה: לא תוכלו להתחיל שיחות טקסט או שיחות קוליות חדשות עם חשבונות פייסבוק מאינסטגרם".

אחת הסיבות להחלטה עשויה להיות בחוק ה-Digital Markets Act (ה-DMA בקיצור), שנכנס לתוקף בחודש שעבר ודורש מענקיות הטכנולוגיה להפוך לפתוחות ושיתופיות יותר עבור שחקנים קטנים במטרה לעודד ולהגביר את התחרות.

בנוסף, כל הצ'אטים הקיימים שניהלו משתמשים עם חשבונות פייסבוק יעברו למצב קריאה בלבד. המשמעות היא שאתם ואחרים לא תוכלו לשלוח הודעות חדשות בצ'אטים האלה. במטא לא פרסמו תאריך ספציפי בו המהלך ייצא לפועל, וציינו כי השינוי יחל "מאמצע דצמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully