וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

76% מהארגונים מתכננים להגדיל את הוצאות ה- IT שלהם בתחום ה-Generative AI

כך עולה מסקר אותו קיימה חברת Dell Technologies אשר חושף את מידת נכונותם של ארגונים לאמץ את GenAI: "אף טכנולוגיה אחרת לא השיגה את מה ש-Generative AI עשתה בפחות משנה"

dell. יחצ,
dell/יחצ

סקר של חברתDell Technologies בקרב 500 מנהלי IT (ITDMs) אשר אחראים על יישום GenAI בחברות שונות מרחבי צרפת, גרמניה, בריטניה וארה"ב, מציג כי 76% מהם מצפים להגדיל את הוצאות ה- IT שלהם בשנה הקרובה כדי להמשיך ולקדם פרויקטים של בינה מלאכותית. בנוסף, חושף הסקר ביקוש גובר ל-GenAI, כאשר רוב המשיבים שנסקרו (78%) אמרו שהם נרגשים מפוטנציאל השפעת ה- GenAI על הארגון שלהם.

עם ההשפעה הכלכלית העולמית שצפויה להיות בין 2.6 טריליון ל-4.4 טריליון דולר בשנה לפי מחקר של מקינזי, התוצאות מצביעות על כך שארגונים רבים מגבשים את גישות ה-GenAI שלהם בימים אלו.
מבין אלו שעברו כבר מעבר לשלב הפיילוט, 87% מאמינים ש-GenAI יספק תוצאות חיוביות משמעותיות לארגון, 80% מדווחים שהם יטמיעו מערך קבלת החלטות מרוכזת או מרכזי מצוינות.
מבחינת האופן שבו הם פורסים פתרונות, 82% ממקבלי ההחלטות מעדיפים לבנות גישה מקומית או היברידית ל-GenAI, עם אבטחה, עלות ובקרה כגורמים מובילים לגישה זו (37%).

44% מהמשיבים אומרים שהארגונים שלהם נמצאים בשלב מוקדם עד אמצעי במסע ה- GenAI שלהם וכמעט מחצית (49%) מצפים לראות תוצאות משמעותיות בתוך שישה חודשים עד שנה. הממצאים חושפים גם כי יותר מ- 76% מאמינים שהשפעת ה- GenAIתהיה משמעותית או מהפכנית (משמעותית: 54%, מהפכנית: 22%). תחומי ההשפעה המובילים כוללים רווחים מפריון גבוה יותר, תהליכים יעילים וחיסכון בעלויות.

בעוד שההשקעה ב-GenAI נמצאת בעיצומה, 37% מהנשאלים אמרו שהארגונים שלהם מהססים לאמץ את ה- GenAI. בריטניה מציגה את הדאגה הגדולה ביותר, כאשר כ- 49% מהמשיבים דיווחו על היסוס, יותר מכפול מזה של צרפת שעומד על 22%. החסמים העיקריים המניעים את ההססנות הארגונית הם אבטחה, מורכבות טכנית וניהול נתונים.

מבין אלה שעושים שימוש ב-GenAI באופן מקצועי, 46% מהמשיבים בבריטניה ו- 45% בארה"ב מדווחים על שימוש בו של לפחות פעם ביום. משיבים מכל המדינות שנסקרו מדווחים גם על שימוש אישי גבוה יותר ב-GenAI, דבר המצביע על כך שאנשי ITDM עם אחריות GenAI משפרים את הכישורים בזמנם האישי. בריטניה נמצאת בחזית השימוש האישי עם 64% משתמשים ב-GenAI פעם או יותר ביום, ואחריה גרמניה עם 59%, צרפת 58% וארה"ב עם 54%.

"אף טכנולוגיה אחרת לא השיגה את מה ש-Generative AI עשתה בפחות משנה. היא הציתה את דמיונם של מיליונים ויש לה פוטנציאל להיות גורם עוצמתי עבור חברות", אומר אדריאן מקדונלד, נשיא Dell Technologies ב-EMEA. "עם האסטרטגיות הנכונות, GenAI יהיה המפתח לחדשנות, צמיחה ויתרון תחרותי עבור ארגונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully