וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להפסיק לחפש: וואטסאפ מאפשרת לנעוץ הודעות בצ'אטים

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 10:56

באיחור ניכר אחרי טלגרם, אפליקציית המסרים מאפשרת לנעוץ הודעות בצ'אטים פרטיים ובקבוצות. כך תעשו את זה

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ הציגה היום (רביעי) את Pinned Messages ("הצמדת הודעה), פיצ'ר חדש שמאפשר לנעוץ הודעות בצ'אט (אחד-על-אחד) ובקבוצות כבאנר לפרק זמן מוגד מראש - 24 שעות, 7 ימים או 30 ימים. התכונה הזו קיימת בטלגרם כבר מספר שנים, והיא מאפשרת למשתמשים להדגיש הודעות חשובות או מידע רלוונטי, כך שהן יהיו נראות תמיד בראש הצ'אט, גם במהלך גלילה למעלה או למטה.

בוואטסאפ מסבירים כי אפשר לנעוץ בשיחה מגוון הודעות - כולל סקרים, תמונה או סרטון. בקבוצות מנהלים יכולים מי מהחברים יכול להצמיד הודעות בצ'אט. כשמצמידים הודעה בצ'אט קבוצתי, לכל החברים תוצג הודעה לגבי ההצמדה יחד עם שם איש הקשר שהצמיד אותה.

מנגד, בוואטסאפ מסבירים כי המשתמשים לא יכולים לראות הודעה מוצמדת אם הם מצטרפים לקבוצה אחרי שההודעה נשלחה, אם הם איבדו או מחקו את היסטוריית הצ'אט ואם הם מחקו את ההודעה לפני שהיא הוצמדה. ונכון, מדובר אמנם בחידוש קטן, אך הוא עשוי להפוך לפופולרי בקרב משתמשים רבים שרוצים מידע חשוב בקבוצות, כמו כתובת של אירוע, מספרי טלפון או אפילו חוקי קבוצה.

כך תצמידו הודעה בצ'אט רגיל:

  • ‏‏אנדרואיד: הקישו הקשה ארוכה על ההודעה, הקישו על כפתור התפריט > הצמדה, בחרו את משך ההצמדה (24 שעות, 7 ימים או 30 ימים) ואז הקישו על הצמדה.
  • ‏אייפון: הקישו הקשה ארוכה על ההודעה, הקישו על אפשרויות נוספות > הצמדה ובחרו את משך ההצמדה (24 שעות, 7 ימים או 30 ימים).
  • ‏גרסת דפדפן ושולחן עבודה: הקישו על ההודעה שאתם רוצים להצמיד, לחצו על תפריט > הצמדת ההודעה, בחרו את משך ההצמדה (24 שעות, 7 ימים או 30 ימים) והקישו על הצמדה.

הצמדת הודעה בצ'אט קבוצתי

  • ‏אנדרואיד: פתחו את הצ'אט הקבוצתי, הקישו על כפתור התפריט > הגדרות הקבוצה והפעילו או כבו את האפשרות עריכת הגדרות הקבוצה.
  • ‏‏אייפון: פתחו את הצ'אט הקבוצתי, הקישו על פרטי הקבוצה > הגדרות הקבוצה > עריכת הגדרות הקבוצה ובחרו באפשרות כל החברים או מנהלים בלבד.
  • ‏גרסת דפדפן ושולחן עבודה: פתחו את הצ'אט הקבוצתי והקישו על פרטי הקבוצה > הגדרות הקבוצה > עריכת פרטי הקבוצה ובחרו באפשרות כל החברים או מנהלים בלבד.
  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully