וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תהפוך את החיים של גנבי אייפון לקשים יותר

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 11:05

אם אי פעם האייפון שלכם אבד או נגנב, אתם ודאי מכירים תחושת חוסר האונים מה עלה בגורלו. בקרוב, אפל תעזור לכם לשמור עליו בצורה טובה יותר ותהפוך גניבה של המכשיר לחסרת תועלת

בתחילת השנה פורסמה בוול סטריט ג'ורנל כתבה מעמיקה שדיברה על תופעת המציצנים מעבר לכתף, אותם אנשים שמנסים להשיג את הקוד הסודי לסמארטפון שלנו - ואחר כך אותו. על אף שהן מאפשרות לנעול את המכשיר מרחוק במקרה של אובדן או גניבה, ולמצוא אותו ברגע שהוא יידלק שוב על ידי הגנב, מדובר באחד האתגרים הגדולים ביותר של ענקיות הטכנולוגיה.

אייפון 15 פרו. ShutterStock
אייפון 15 פרו/ShutterStock

אתמול (רביעי) פורסם כי בעדכון iOS 17.3, שיושק בחודשים הקרובים, אפל תקשה על גנבים לבצע פעולות - גם אם הם ידעו את הקוד הסודי שלכם. באמצעות הפיצ'ר החדש, Stolen Device Protection (הגנה על מכשיר גנוב), ברגע שהמכשיר יידרש זיהוי באמצעות Touch ID או Face ID כדי לבצע פעולות מסוימות.

בנוסף, הפעלה של הפיצ'ר תגביר את הפרטיות של המכשיר גם בשימוש בשגרה - תדרשו לאמת את זהותכם באמצעות זיהוי ביומטרי כדי להציג סיסמאות שמורות, לאפס הגדרות יצרן ושימוש בפרטי כרטיס האשראי שלכם בדפדפן ספארי.

פיצ'ר ה-Stolen Device Protection באייפון. Apple, אתר רשמי
פיצ'ר ה-Stolen Device Protection באייפון/אתר רשמי, Apple

"הצפנת הנתונים של האייפון מובילה את התעשייה כבר זמן רב, וגנב לא יכול לגשת לנתונים על אייפן גנוב מבלי לדעת את קוד הגישה של המשתמש", אומר דובר אפל סקוט רדקליף בהצהרה ל-The Verge. "במקרים הנדירים שבהם גנב יכול לצפות במשתמש מזין את קוד הגישה ולאחר מכן לגנוב את המכשיר, הגנה מפני גניבת מכשירים מוסיפה רמה מתוחכמת חדשה של הגנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully