וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן חריג: אפל מורידה מהמדפים את השעון החכם שלה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 23:16

ענקית הטכנולוגיה נאלצת לציית לפסיקה של בית המשפט בעקבות מאבק משפטי - ותפסיק למכור את השעונים החדשים שלה בתוך ארה"ב. קרש ההצלה היחיד של החברה: נשיא ארצות הברית ביידן

אפל ווטש אולטרה. ShutterStock
אפל ווטש אולטרה/ShutterStock

אפל הודיעה היום (שני) כי היא תפסיק למכור בארה"ב החל מסוף השבוע הקרוב את דגמי השעון החכם הפופולריים שלה, אפל ווטש סדרה 9 ואפל ווטש אולטרה 2 - כך לפי פרסום באתר 9to5Mac. ההחלטה מגיעה בעקבות פסיקה של הוועדה לסחר בינלאומי (ITC) כחלק מסכסוך פטנטים מתמשך בין אפל לבין חברת הטכנולוגיה הרפואית Masimo, סביב טכנולוגיית חיישן החמצן בדם.

על פי הדיווח של 9to5Mac מכירת השעונים שלה בארצות הברית תופסק החל מ-21 בדצמבר בשעה 15:00, והחל מה-24 בדצמבר לא יהיה ניתן להשיג את השעונים גם בחנויות אפל - או לקבל הזמנה שלהם באמצעות משלוח. בדוברות אפל אישור לאתר The Verge כי השעונים ימשיכו להימכר כרגיל מחוץ לארה"ב.

ה-ITC, נציבות הסחר הבינלאומית, הודיעה על פסק הדין שלה באוקטובר, כשהיא תומכת בהחלטת שופט מחודש ינואר, בו קבע בית המשפט קבע כי אפל הפרה שורה של פטנטים - ואפשרה להפסיק ייבוא של אפל ווטש. בפסיקה נדרשה אפל לפצות את Masimo או להסתכן באיסור על שיווק מוצריה הנשענים על הטכנולוגיה עליה לא שילמה לקביעת בית המשפט.

אפל ווטש 8/אפל

למעשה, קרש ההצלה היחיד של אפל כעת הוא נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - שיכול לבטל את האיסור בתוך 60 יום בצו נשיאותי. נזכיר שוטו נשיאותי אינו דבר חריג,ש שכן בשנת 2013 הנשיא לשעבר ברק אובמה הטיל וטו וביטל את ההחלטה של נציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב לאסור למכור במדינה אייפון 4,אייפון 3G ואייפון 3Gs, כחלק ממאבק פטנטים מול סמסונג.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully