וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודל תלת מימדי של ערים: הסטארטאפ הישראלי חוצה גבולות

חברת הסטארטאפ, סימפלקס 3D, מרחיבה את פעילותה עם מודל תלת מימדי של ערים במינסוטה, על פלטפורמת ה-SaaS

אבי אפללו. יחצ,
אבי אפללו/יחצ

הסטארטאפ Simplex 3D, המפתח מערכות ואלגוריתמים לתכנון עירוני בתלת מימד, מודיע היום על השקת פלטפורמת המידול הערים שפיתחה במינסוטה, ארה"ב, זאת במטרה לשפר משמעותית את הליכי התכנון העירוני באזור. הפרויקט נערך יחד עם חברת Eagle Eye 3D.

במהלך החודשים האחרונים, ביצעו שתי החברות צילום אווירי של מטרופולין מיניאפוליס-סנט פול ושל אזורים נוספים במינסוטה, לצורך מידול ומיפוי תלת מימדי. המודל התלת מימדי מוצג על גבי הפלטפורמה שפיתחה Simplex 3D ובכך מנגיש למקבלי החלטות ולבעלי מקצוע בתחום הנדל"ן, לרבות מתכנני ערים ואדריכלים, סט כלים מתקדם שיאפשר להם ניתוח מרחבי ומדויק הכולל גם תחזית לכמה שנים קדימה, לשיפור תהליכי קבלת ההחלטות ושיתוף הפעולה בין הגורמים השונים.

הפלטפורמה כוללת יכולות מתקדמות, ביניהן יבוא של מודלים אדריכליים, מדידות לינאריות ושטח מדויקות בטווח של 10 סנטימטרים, הדמיית צל ושמש בכל שעה ביום, יבוא שכבות וקטוריות של תשתית כמו: סכמות ביוב, מצלמות תנועה, ומפות כבישים, ועוד.

דגם הצילום הדיגיטלי הראשון שמוצע לציבור בארה"ב הוא מיניאפוליס וסנט פול. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת צפייה ועבודה ברזולוציה חסרת תקדים של 3 ס"מ, וביצוע מידול מדויק ואיכותי בזמן קצר מאוד, הודות לשילוב בין טכנולוגית הצילום מהאוויר ואלגוריתמים אוטומטיים למידול התלת מימדי. כבר היום, החברה מספקת את המערכות המתקדמות שפיתחה לערים מהמובילות בעולם, בהן: רומא וערים נוספות באיטליה וגם יותר מ-100 ערים וישובים בישראל.

"משדרג משמעותית את הליכי תכנון הערים"

אבי אפללו, מנכ"ל ומייסד משותף בסימפלקס: "שיתוף הפעולה עם EagleX 3D הוא חותם נוסף ליעילות ולצורך הרב במערכות מידול ומיפוי תלת מימדיות מתקדמות בערים רבות בעולם, אשר שמו לעצמן למטרה לשדרג משמעותית את הליכי תכנון הערים. הפלטפורמה שפיתחנו כוללת מודל תלת מימדי ייחודי, ברזולוציה הגבוהה ביותר הקיימת. היא תסייע למקבלי ההחלטות ולבעלי המקצוע בתחום הנדל"ן לשפר את שיתוף הפעולה ביניהם ולהקפיץ מדרגה את הליכי הניתוח והתכנון העירוני, לרווחת הציבור כולו".

ג'יימס ארסטד, מנכ"ל EagleX 3D: "המיזם המשותף יאפשר לנו לספק מרחב עבודה חדשני ומתקדם, בעל ערך מוסף מדיד, עבור ענף הנדל"ן והתכנון העירוני. פלטפורמת ה-SASS שפיתחה Simplex 3D מאפשרת לנו לספק ללקוחות את הכלים לחקור את הסביבות העירוניות, לקבל את ההקשר הנכון מנקודות מבט שונות, לקבל החלטות מושכלות יותר ולשתף פעולה עם בעלי עניין בפרויקט. אנו נרגשים לצאת לשוק עם הפתרון החדשני של Simplex 3D שמסייע לנו להוסיף ערך רב ללקוחותינו ויחד איתם לעצב מחדש את נוף הנדל"ן והתכנון העירוני".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully