וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 מיליון דולר: התרומה של אנבידיה לנפגעי המלחמה

תרומות מאלפי עובדות ועובדי החברה בעולם הוכפלו פי שלושה על ידי אנבידיה בקמפיין מיוחד, שהפך כל דולר לשלושה

משרדי אנבידיה. יחצ,
משרדי אנבידיה/יחצ

NVIDIA הכריזה היום על כך שהחברה ועובדיה מסביב לעולם תרמו 15 מיליון דולר לארגונים ללא מטרות רווח - התרומה הגדולה ביותר שגייסה אנבידיה בכל 30 שנות פעילותה.

אלפי עובדים מ-30 מדינות שונות תרמו סך של 5 מיליון-דולר, סכום שהוכפל פי שלוש על ידי אנבידיה עם תרומה של 10 מיליון דולר נוספים, במסגרת קמפיין גיוס כספים ייחודי שהוקם על מנת לתמוך באלו שנפגעו כתוצאה מן המלחמה.

"אנחנו גאים לראות תמיכה כל-כך רחבה ממשפחות אנבידיה בישראל ומסביב לעולם, ומודים על תפילותיהם ותקוותיהם לחזרתו של עמיתנו לעבודה, אבינתן אור, יחד עם כל החטופות והחטופים אחרים המוחזקים בשבי החמאס", אמר עמית קריג, סגן-נשיא בכיר באנבידיה ומנהל מרכז הפיתוח של אנבידיה בישראל. "הנדיבות שלהם לתמיכה במאמצים ההומניטריים באזור מעוררת השראה ומהווה שיקוף אמיתי של הערכים שמובילים את אנבידיה".

"הערבות הדדית של עובדות ועובדי החברה מעוררת השראה כל פעם מחדש", אמר גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי האנוש באנבידיה ישראל ומשנה ליועמ"ש אנבידיה. "מעבר לתרומה הכספית, אנו גאים בהירתמות העובדים לתמיכה בחקלאות, באיסוף וחלוקה של מזון וציוד הכרחי, ובתמיכה במשפחתו של עמיתנו אבינתן אור, לצד שמירה על שיגרת היום-יום במשרדים".

התרומות של עובדי החברה מיועדות לארגונים ללא מטרות רווח הפועלים באזור ולפי בחירתם של העובדות והעובדים, ובהם: איחוד הצלה, הסוכנות היהודית לישראל, קרן עשור JGive, מגן-דוד אדום, זק"א, רופאים ללא גבולות, IsraAID Global Humanitarian Assistance, World Central Kitchen ועוד.

בנוסף, אנבידיה תרמה עד כה מאות מחשבים ניידים למשפחות המפונים מגבולות הצפון והדרום של ישראל, וכן הסבה את מסעדת "גמלא" שבמשרדי החברה ביקנעם למטבח מבשל ממנו נתרמו עד כה למעלה מ-15,000 ארוחות חמות.

  • עוד באותו נושא:
  • תרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully