וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש גידול בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בחברות סטארטאפ ישראליות"

לימור כץ, מנכ"לית חברת הסטארט אפ הישראלית "UPSTEP": "מאז החלה מלחמת חרבות ברזל, יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות הסטארט אפ הישראליות"

מימין: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז. יחצ,
מימין: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז/יחצ

לימור כץ, מנכ"לית חברת הסטארט אפ הישראלית "UPSTEP", אומרת כי "בחודשיים האחרונים, מאז החלה מלחמת חרבות ברזל, יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות הסטארט אפ הישראליות".

חברת "Upstep" עמדה בימים אלו בפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר, ועקב המצב במשק של הקפאה של השקעות, מי שיכול לסייע ולחזק את החברות ובכלל את כלכלת ישראל הם משקיעים יהודים מארה"ב. אלה עשויים מאוד לעזור בכך שיבצעו השקעות בחברות ישראליות ויאפשרו בכך את המשך הצמיחה והגידול במכירות בארה"ב.

Upstep, שהוקמה ע"י אחים ב-2017, מתמחה בתכנון, ייצור ושיווק מדרסים מותאמים באון ליין, הפכה תוך 5 שנים לפעילות בשוק בארה"ב לאוטוריטה און ליין בתחום טיפול בכאבי רגליים. כץ אומרת: "לאור הביקוש הגדול, החברה עמדה בימים אלו לגייס בתהליך של גיוס של כ-5 מיליון דולר להרחבת פעילותה - על ידי הקמת מערך ייצור מתקדם ביותר בעולם והטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחה, ובהרחבת הפעילות השיווקית בשוק ארה"ב".

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully