וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פרס למשחק ישראלי בתחרות משחק השנה של אייפד

המשחק Lost in Play של יובל מרקוביץ', אלון סימון ואורן רובין, בוגרי בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, הוא המשחק הזוכה במקום הראשון בתחרות משחק השנה לאייפד של חברת Apple

יובל מרקוביץ ואורן רובין. יחצ,
יובל מרקוביץ ואורן רובין/יחצ

כמדי שנה מתקיימת תחרות של משחק השנה לאייפד של חברת Apple. מתוך 40 פיינליסטים ב-10 קטגוריות, לראשונה זכה השנה משחק ישראלי. יובל מרקוביץ, מרצה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, סיים לימודיו במחלקה לאמנויות המסך בבצלאל יחד עם אלון סימון ואורן רובין. השלושה הקימו את חברת Happy Juice Games ויצרו את המשחק Lost in Play, משחק הרפתקאות אנימטיבי עטור פרסים.

פרס משחק השנה לאייפד של חברת Apple שנערך באופן קונטרברסלי במהלך חודש אוקטובר לאחר תחילת הלחימה, במהלכו הוכרזה החברה הישראלית הראשונה שזכתה אי פעם בתולדות המשחק בזכיה בפרס ראשון.

בנוסף לפרס זה, Lost In Play זכה להישגים משמעותיים עם השתתפותו בפרס DICE AWARDS - משחק המשפחה של השנה, מבין תחרויות פרסי המשחקים המשמעותיות בעולם, משחק זה הגיע לרשימת המועמדים הסופיים לצד Nintendo, Disney, Gameloft ו- Ubisoft. לצד זכייה בפסטיבלים נוספים כמוIndiecade, DevGamm, Reboot ועוד.

מעל 200 אלף יחידות של המשחק כבר נמכרו בפלטפורמות השונות (PC, Mac, Switch, iOS, Android). המשחק זכה לדירוג 98 אחוז בחנות המשחקים הגדולה Steam, ולדירוג של 4.9 בחנות של אפל.

Lost In Play מאפשר להיכנס לסיפור מרתק וקסום שמזגזג בין מציאות לדמיון. הדמויות המובילות במשחק הן אח ואחות בשם טוטו וגל שנכנסו קצת עמוק מידי לתוך עולם המשחק הדמיוני שלהם וכעת הם תקועים שם במרחק של מיליארדי קילומטרים מהבית וצריכים לעבור את אזורי החלומות שלהם ולהתיידד עם יצורים קסומים, כדי לחזור הביתה ולעולם האמתי.

"לברוח מהמצב הקשה בארץ"

את הרעיון למשחק העלו אורן ואלון, שותפים בפרויקט, בוגרי המחלקה לאומנויות המסך, מסלול אנימציה לאחר שאורן ראה את שני ילדיו נשאבים לעולם הדמיון במשחק שלהם. הרעיון היה לשחזר את התחושה הזאת, של התמסרות מוחלטת לעולם הדמיון.

"מדובר במשחק אופטימי אשר הושפע ממקורות שונים. מסרטים נוסטלגיים דוגמת 'הסיפור שאינו נגמר', סדרות אנימציה כמו Gravity falls'' או 'Hilda' ומשחקים ששיחקנו כמו 'Day of the Tentacle' או 'Machinarium'", מסביר יובל מרקוביץ ומרחיב, "אני חושב שבזמנים כאלה אנחנו מבינים כמה חשוב שיהיה אפשר לצרוך תוכן אופטימי וחיובי כדי לברוח קצת מהמצב הקשה בארץ.

בראי התקופה זו הייתה חוויה מאוד מוזרה להתבשר בזכייה כה יוקרתית, עם כל המצב המתוח שיש במדינה אל מול השמחה על הניצחון והזכייה בפרס. לקחת חלק בקוקטייל נוצץ בניו-יורק כאשר צעקות פרו פלסטין בוקעות מתוך הפגנות שנערכו תדיר ברחוב הסמוך.

לא הרגשנו שעצם היותנו ישראלים עוררה אנטגוניזם חד בקרב האנשים שפגשנו שם. אולם, ספגנו ביקורת רבה כלפי התנהלותה של מדינת ישראל ברשתות החברתיות. עוקבים רבים נטשו, אך לעומתם אחרים הצטרפו, פרגנו מאוד והביעו תמיכה. אני שמח שהייתה לנו הזדמנות להשמיע קול אחר ולייצג זווית מעט שונה של ישראל ואת קולם של קהילת היוצרים דווקא עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully