וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים חושפים: זה הסמארטפון המועדף על הישראלים

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 14:21

קבוצת התקשורת פרטנר חושפת את התקופות בהן השימוש בסלולר ואינטרנט הגיע לשיא, את המכשירים הנמכרים ביותר וגם - אילו משדרים זכו לשיא רייטינג?

אייפון 15 פרו מקס לצד גלקסי S23 אולטרה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו מקס לצד גלקסי S23 אולטרה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר מסכמת את שנת 2023 ומפרסמת לראשונה הבוקר (ראשון) נתונים אודות הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי, על בסיס נתונים סטטיסטיים-מצרפיים-רשתיים. על פי החברה, המכשיר הנמכר ביותר בחנויות ואתר פרטנר הוא אייפון 14 פרו מקס בנפח 256 גיגה-בייט. בפער לא גדול אחריו, הסמסונג גלקסי המוזל A04e בנפח 32 גיגה-בייט והסמסונג גלקסי S23 אולטרה בנפח 256 גיגה-בייט.

האביזר הנמכר ביותר הוא מטען קיר של אפל, שמזה מספר שנים לא מצורף לערכה של האייפון ואחריו מגני מסך לסמארטפונים. בתחום ציוד תומך אינטרנט, בראש הטבלה נמצאים מגדילי טווח Deco לפריסת Wi-Fi מבית TP Link. החברה מפרסמת גם את התקופות בהן השימוש בסלולר בארץ, כולל דור 5, הגיעו לשיא: מבצע "מגן וחץ" בחודש מאי; גביע העולם בכדורגל עד גיל 20 - "המונדיאליטו" שהתרחש במאי-יוני; אישור החוק לביטול "עילת הסבירות" ב-24 ביולי; ופתיחת מלחמת "חרבות ברזל".

למרות המעבר לתקשורת דרך אפליקציות מסרים כמו וואטסאפ וטלגרם, מסתבר שהישראלים עדיין מסמסים. התקופות בהן נשלחות ומתקבלות הכי הרבה הודעות SMS (מסרונים) הן כשבוע לפני חג הפסח, שבוע לפני חופשת הקיץ ועם פתיחת שנת הלימודים. בכל הנוגע לדקות שיחה יוצאות ונכנסות בסלולר, המגמה שומרת על יציבות לאורך כל השנה, כאשר בחגים ראש השנה, סוכות ופסח, הישראלים ממעטים לדבר וחלה ירידה חדה.

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

חמשת היעדים הפופולאריים על הישראלים בחו"ל: ארה"ב, צרפת, יוון, אנגליה ואיטליה. הנתונים מתבססים על רכישות חבילות סלולר לגלישה ושיחות בחו"ל, דרך אתר פרטנר. האירועים המשמעותיים במהלך השנה, בהם הגיע השימוש לשיא בתחום הקווי - אינטרנט ביתי מבוסס סיבים אופטיים ושירות הטלוויזיה פרטנר TV (המבוסס אינטרנט): גביע העולם בכדורגל עד גיל 20 - "המונדיאליטו"; הודעת נתניהו על השהיית החקיקה המשפטית; גמר האירוויזיון בהשתתפות נועה קירל; ומלחמת "חרבות ברזל", עם התגברות הלימודים מרחוק, עבודה מהבית וההיצמדות למסכי הטלוויזיה, בעיקר במהדורות החדשות ואירועי החזרת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully