וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אמירות נגד ישראל: האקטיביסט שון קינג - נחסם

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 11:24

העיתונאי שונא ישראל, שהפיץ לאחרונה תיאוריות קונספירציה על שחרור החטופות משבי ארגון הטרור חמאס - נחסם ברשת החברתית. באינסטגרם מסרו: "הפוסטים הוו הפרה של המדיניות שלנו"

העיתונאי שונא ישראל, שון קינג, שאוחז בחשבון אינסטגרם עם למעלה מארבעה מיליון עוקבים ברחבי העולם - נחסם הבוקר (שני). מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, מעלה האקטיביסט האמריקני כמות אדירה של פוסטים וסטוריז ביום, בהם הוא תומך בבירור בצד הפלסטיני ומאשים את ישראל בפשעים נגד האנושות.

שון קינג. GettyImages
שון קינג/GettyImages

מבדיקה של וואלה! טכנולוגיה עם מטא (פייסבוק), הבעלים של אינסטגרם, נמסר בתגובה כי "החשבון הושבת עקב מקרים מרובים של אמירות כלפי גופים מסוימים, המהווים הפרה של המדיניות שלנו".

בחודש שעבר פרסם קינג בחשבון האינסטגרם שלו פוסט בנוגע לזהותן וסיבת שחרורן של החטופות ששוחררו משבי החמאס, יהודית ונטלי רענן וטען כי הן מעריצות שלו. נועה תשבי, שעוסקת בהסברה ישראלית עוד לפני שהחלה המלחמה הנוכחית, תקפה את קינג וכתבה: "שון קינג לא יכל לרדת נמוך יותר מאשר מה שהוא עשה. חולה".

גם סלבריטאים רבים מרחבי העולם, בהם השחקנית ההוליוודית שאנון דוהרטי, שידועה בעיקר בזכות תפקידה בסדרת הנוער "בוורלי הילס 90210", ראו לנכון לגנות את קינג, וטענו כי הוא משתמש בשמן של שתי החטופות כדי לקדם את צרכיו האישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully