וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה למפוני קו העימות: הכשרה ושילוב בתעשיית ההייטק

בצל האירועים הקשים שהחלו ב-7.10 חברת הסייבר Semperis מציעה למפוני קו העימות - הכשרה ושילוב בתעשיית ההייטק

מייסדי חברת סמפריס. יחצ,
מייסדי חברת סמפריס/יחצ

מפונים שהם תושבי קו עימות בצפון ובדרום, שרוצים לנצל את התקופה לטובת שינוי קריירה וכניסה לענף ההייטק, מוזמנים להירשם כמועמדים ליוזמה חדשה הכוללת הכשרה באתר. הקורס הוא ביוזמה ובמימון מלא של חברת הסייבר Semperis, ויתקיים במעבדה שהוקמה במשרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן, בסמוך לתחנת הרכבת.

התוכנית הלימודית תנוהל על ידי חברת "אנליזה", המתמחה בשילוב בענף ההייטק של אוכלוסיות חדשות. ההכשרה תועבר על ידי מדריכים מנוסים ומוסמכים לצד מנהלים בכירים של חברת Semperis. בהתאם לכמות הנרשמים ודרישותיהם ייפתחו קורסים בתחומי פיתוח DevOps או ניהול רשתות ומבוא לסייבר. חלק מבוגרי הקורס יוכלו להתחיל מיד את העבודה בהייטק ישולבו במשרות התמחות בחברת Semperis. חברות הייטק נוספות המעוניינות להצטרף ליוזמה ולקלוט מתמחים מוזמנות ליצור קשר.

לדברי מיקי ברזמן, מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת Semperis: "כשהקמנו את Semperis חרטנו על דגלנו להיות Force For Good. לכן, מאז ארועי ה-7 באוקטובר ועד היום, הוספנו כמשימה מתן סיוע לכל רבדי האוכלוסיה הישראלית, וגם לעובדי Semperis. שג'ני ברוק סמנכ"לית הפיתוח שלנו הציעה את היוזמה הרגשנו שיש כאן הזדמנות להעניק ערך כארגון ולהשפיע לטובה בצורה משמעותית. אנחנו מאמינים שהאפשרות להעניק לאדם כלים והזדמנות וכניסה להייטק היא הזדמנות משנה חיים. לכן החלטנו לנצל את היתרון המקצועי שלנו ואת התשתית שיש לנו בתחום ההייטק, כדי להקים עבור המפונים מערך הכשרה מקצועי ובסיום ההכשרה להציע משרות התמחות."

חברת Semperis, חלוצת סייבר עם למעלה מ-400 עובדים ברחבי העולם, בתחום ההגנה על הזהות הארגונית, מספקת פתרונות ITDR המקיפים ביותר בתעשייה עבור סביבות היברידיות מבוססי Active Directory, Azure Active Directory ו-Okta, כולל איתור חולשות ואיומים, מתן תגובה לאירועים, שחזור במקרה של מתקפות ransomware והתאוששות לאחר פריצה.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully