וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: החל מינואר ישראלים לא יוכלו לממש את הכיסוי הביטוחי של אפל

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 11:39

לאורך השנים בעלי אייפון המתגוררים בארץ מצאו דרך עוקפת לרכוש את הכיסוי הביטוחי של אפל - וזכו לשירותי תיקון והחלפה ללא עלות. כעת, ענקית הטכנולוגיה שמה סוף לחגיגה

בשורה מאכזבת למשתמשי אפל בישראל: החל מ-2 בינואר אפל לא תאפשר ללקוחות ישראלים לממש את תוכנית הביטוח Apple Care - כך נודע לוואלה! טכנולוגיה. החל מאותו תאריך, לקוחות ששילמו עבור הביטוח של אפל (המספק כיסוי גם עבור נזק פיזי) ויגיעו לנקודות שירות בישראל, ידרשו להציג זיקה לכתובת בארה"ב.

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

מה הסיבה להחלטה? על אף ששירות Apple Care לא זמין לרכישה בישראל, המעבדות הרשמיות בארץ נדרשות לכבד את הכיסוי הביטוחי עבור אלו שרכשו אותו. כך למעשה, לאורך השנים, בדרך עוקפת, ישראלים רכשו את הביטוח באמצעות שימוש בכרטיס אשראי אמריקני וכתובת בארה"ב. ברוב המקרים (תלוי ברמת הנזק), הכיסוי הביטוחי מאפשר לקבל מכשיר חדש.

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

ברשת iStore, משווקת רשמית למוצרי אפל, מסבירים כי מעתה, אם רכשתם Apple Care, תדרשו להציג זיקה לכתובת שהזנתם בעת ההצטרפות לביטוח - כלומר חוזה שכירות, הוכחה שהנכס בבעלותכם או הוכחה שאתם מתגוררים בו.

מה קורה אם רכשתם כיסוי ביטוחי במעמד הרכישה בחנות אפל בחו"ל? ב-iStore מסבירים כי הצטרפות ל-Apple Care בחו"ל - לא מפעילה אותו באופן אוטומטי. אחרי אקטיבציה במכשיר, הלקוח נדרש להסכים לתנאים של אפל, ואם לא תזינו פרטים ולא תסכימו לתנאי השירות, תוכלו לפנות לאפל לקבלת החזר כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully