וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן לא מבטל את ההחלטה - אפל לא תוכל למכור השעונים שלה בארה"ב

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 12:25

ענקית הטכנולוגיה ערערה לבית המשפט לאחר שממשל ביידן החליט שלא להטיל וטו נגד ההחלטה לאסור למכור את האפל ווטש בארה"ב. בינתיים, בשיא עונת החגים, החברה הורידה את השעונים מהמדפים

אפל ווטש 9. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל ווטש 9/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נשיא האמריקאי ג'ו ביידן החליט לסרב לבטל את פסק הדין על איסור הייבוא של שעוני אפל כחלק מההפסד שלה בקרב הפטנטים נגד חברת הטכנולוגיה הרפואית מאסימו. מוקדם יותר החודש הודיעה ענקית הטכנולוגיה כי תפסיק למכור בארה"ב החל מאתמול (שלישי) את דגמי השעון החדשים שלה - אפל ווטש סדרה 9 ואפל ווטש אולטרה 2.

ה-ITC, נציבות הסחר הבינלאומית, הודיעה על פסק הדין שלה באוקטובר, כשהיא תומכת בהחלטת שופט מחודש ינואר, בו קבע בית המשפט קבע כי אפל הפרה שורה של פטנטים - ואפשרה להפסיק ייבוא של אפל ווטש. בפסיקה נדרשה אפל לפצות את מאסימו או להסתכן באיסור על שיווק מוצריה הנשענים על הטכנולוגיה עליה לא שילמה לקביעת בית המשפט.

ב-Masimo טוענים כי החיישן של אפל, הפועל באמצעות קרן אור, ומודד את רמת החמצן בדם, הפר שני פטנטים בבעלותה. בינתיים, אתמול (שלישי) דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי אפל החליטה לערער על ההחלטה לאסור ייבוא של של השעונים שלה והגישה בקשת חירום לבית המשפט הפדרלי לערעורים בארה"ב לעצור את האיסור, תוך הדגשה כי אינה משתמשת בטכנולוגיות של מאסימו.

אפל ווטש 8/אפל

קרש ההצלה היחיד של אפל היה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - שיכל לבטל את האיסור בצו נשיאותי. וטו נשיאותי אינו דבר חריג, שכן בשנת 2013 הנשיא לשעבר ברק אובמה הטיל וטו וביטל את ההחלטה של נציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב לאסור למכור במדינה אייפון 4,אייפון 3G ואייפון 3Gs, כחלק ממאבק פטנטים מול סמסונג.

מנכ"ל מאסימו, ג'ו קיאני, אמר בתחילת החודש בראיון לבלומברג כי הוא יהיה פתוח להסדר עם אפל, אך החברה עדיין לא פנתה אליו. "צריך שניים לטנגו", אמר. עוד הוסיף כי הוא חושב שעדכון תוכנה שאפל מתכננת לשעון לא יפתור את הסיטואציה. "אני לא חושב שזה יכול לעבוד - זה לא צריך - כי הפטנטים שלנו לא עוסקים בתוכנה", אמר קיאני. "הם עוסקים בחומרה עם התוכנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully