וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: בית המשפט מחזיר את אפל ווטש לחנויות בארה"ב, בינתיים

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 10:07

אפל יכולה לנשום, לפחות בינתיים: בית המשפט לערעורים בווישנגטון קיבל את הבקשה של ענקית הטכנולוגיה להקפיא את איסור מכירת השעונים שלה בארה"ב. ההכרעה: בחודש ינואר

אפל ווטש. רויטרס
אפל ווטש/רויטרס

בית המשפט הפדראלי בוושינגטון ביטל אמש (רביעי) את איסור מכירת השעונים החכמים של אפל בארה"ב - Apple Watch Series 9 ו-Apple Watch Ultra 2. הפסיקה מבטלת באופן זמני את ההחלטה של נציבות הסחר הבינלאומי של ארה"ב (ITC), שנכנסה לתוקף ב-26 בדצמבר בעקבות מאבק פטנטים בין אפל לחברת הטכנולוגיה הרפואית מאסימו.

במאסימו טוענים כי החיישן של אפל, הפועל באמצעות קרן אור, ומודד את רמת החמצן בדם, הפר שני פטנטים בבעלותה. ההחלטה הזמנית של בית המשפט מאפשרת לנציבות הסחר להגיב עד 10 בינואר לבקשתה של אפל. אתמול כשלו מאמצי אפל לקבל סיוע מהבית הלבן בדמות וטו על איסור המכירה מצד הנשיא ג'ו ביידן - דבר שהוביל את אפל להגיש ערעור לבית המשפט הפדראלי.

שעות לאחר פרסום הידיעה, מסרה אפל לאתר Engadget כי החברה אכן תחל למכור שוב את האפל ווטש בארה"ב. "אנחנו נרגשים להחזיר את ליין האפל ווטש המלא ללקוחות בדיוק בזמן החג", אמרה דוברת אפל בהצהרה.

אפל ווטש 8/אפל

ה-ITC, נציבות הסחר הבינלאומית, הודיעה על פסק הדין שלה באוקטובר, כשהיא תומכת בהחלטת שופט מחודש ינואר, בו קבע בית המשפט קבע כי אפל הפרה שורה של פטנטים - ואפשרה להפסיק ייבוא של אפל ווטש. בפסיקה נדרשה אפל לפצות את מאסימו או להסתכן באיסור על שיווק מוצריה הנשענים על הטכנולוגיה עליה לא שילמה לקביעת בית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully