וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השת"פ שיצר בוט להתמודדות עם עומס הפניות במלחמה

פירמת BDO וחברת Webtech חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בתחומי ה-AI וכבר הספיקו לסייע לשדרות ביישום בוט להתמודדות עם עומס הפניות במלחמה

מימין לשמאל: ירון פלד - מנהל BDO Consulting, איל אורגד - מנהל חטיבת הייעוץ הטכנולוגי, ד"ר טל אספיר - מנהל מעבדת ה-AI ב-BDO, גיא שקולניק - מנכ"ל Webtech וליאור אברהם סמנכ"ל חדשנות ודיגיטל ב-Webtech.. יחצ,
מימין לשמאל: ירון פלד - מנהל BDO Consulting, איל אורגד - מנהל חטיבת הייעוץ הטכנולוגי, ד"ר טל אספיר - מנהל מעבדת ה-AI ב-BDO, גיא שקולניק - מנכ"ל Webtech וליאור אברהם סמנכ"ל חדשנות ודיגיטל ב-Webtech./יחצ

בימים של משבר לאומי, שבו מרבית הארגונים והחברות חווים מחסור בכוח אדם בעקבות הגיוס הנרחב למילואים, הפינוי מיישובים והצורך בצמצום בהוצאות, הבינה המלאכותית כבר מגויסת לסייע. פתרונות מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לארגונים וחברות ליישם אוטומציה בתהליכי שירות לקוחות ושינוי עמוק בניהול הידע הארגוני, באופן שגם יקצר מאוד את תהליכי ההכשרה של עובדים חדשים.

הצורך בפתרונות הוביל את חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של פירמת BDO לחתום עם חברתWebtech Innovation על הסכם שיתוף פעולה, שיאפשר ל-BDO להרחיב את היצע השירותים והפתרונות שלה בתחומי הבינה המלאכותית.

כחלק משיתוף הפעולה, תציע BDO ללקוחותיה בישראל ובעולם שירותי B2B&B2C באמצעות Botica, פלטפורמת ה-AI של Webtech, שכבר פועלת בהצלחה אצל לקוחות מובילים בישראל. Botica, אשר נבחרה גם על ידי רשות החדשנות של ישראל, מאפשרת לכל ארגון לבצע ניהול ידע חכם בשפה חופשית, לתמלל ולנתח שיחות של מוקדי שירות, לנהל שיחה עם בוט קולי בשפה טבעית ולבצע אנליזות באמצעות AI.

הפלטפורמה זמינה בענן ובהתקנה פנים-ארגונית (On Premise), על פי צורכי הארגון.

שיתוף הפעולה בין השתיים הוביל ליישום בוט דיגיטלי מבוסס Botica עבור עיריית שדרות למענה לפניות התושבים, שכבר מסייע להפחתת העומס על המוקד העירוני. ובימים אלה ב-BDO נמצאים בעיצומם של כמה פרויקטים נוספים עבור חברות מסחריות וארגונים ציבוריים, מתוך מטרה לייעל ולשפר את תהליכי שירות הלקוחות, ובמקביל לשפר את ניהול הידע הארגוני.

איל אורגד, מנהל חטיבת הייעוץ הטכנולוגי ב-BDO: "החתימה על ההסכם מהווה עבורנו צעד חשוב בהרחבת סל השירותים והפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו בארץ ובעולם, ומאפשרת לנו לממש פתרונות עסקיים וארגוניים מבוססי בינה מלאכותית ולעמוד בחזית המחקר. השילוב של Botica, פלטפורמת AI איכותית ומוכחת, הוא צעד חשוב במימוש השאיפה שלנו להפוך לשחקן מוביל בייעוץ ויישום של פתרונות דאטה ו-AI".

גיא שקולניק, מנכ"ל Webtech: "שיתוף הפעולה עם BDO מהווה קפיצת מדרגה ביכולות ההפצה והיישום של Webtech, והוא יאפשר לנו להטמיע את Botica אצל מיטב הלקוחות של BDO, לשפר ולהעמיק את יכולות המוצר ולהפוך אותו לפתרון מוביל עבור ארגונים במגוון רחב של סקטורים במשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully