וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנדסי ומהנדסות אפל מלמדים את ילדי ישראל המפונים מיישובי העוטף את מיומנויות הקידוד

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:01

מלבד סדנאות הקידוד, ענקית הטכנולוגיה לקחה על עצמה יוזמות שונות בישראל מאז פרוץ המלחמה, בהן תרומה של כ-5,000 ארוחות למשפחות הדרום

אפל. רויטרס
אפל/רויטרס

מצוידים בעשרות מכשירי אייפד, מהנדסי ומהנדסות אפל בישראל, בשיתוף עם עמותת OneDay, קיימו בשבועות האחרונים סדנאות קידוד לילדים שנאלצו להתפנות מבתיהם בעוטף עזה. היוזמה, שכותרתה "כולם יכולים לקודד" (Everyone Can Code), נועדה לספק חווית למידה אינטראקטיבית ומהנה למשתתפים הצעירים בזמנים מאתגרים אלה.

הסדנאות מועברות בעזרת אפליקציה גלובאלית של אפל, שנועדה ללמד קידוד בצורה קלילה ומעניינת. כ-20 סדנאות הועברו כבר ברחבי הארץ, במסגרתן עורכים המהנדסים והמהנדסות מפגשי קידוד (סשנים) המותאמים לרמות מיומנות שונות, לילדים ובני נוער בגילאי 11-16.

היוזמה המשותפת מסייעת להדריך את הילדים דרך יסודות הקידוד, מתוך מטרה לטפח סביבה חיובית וחינוכית בזמנים הללו, בהם היא נחוצה, כאשר המהנדסים מתנדבים באופן פעיל עם תושבים בבתי מלון ובקיבוצים השונים בהם מתגוררים כיום ילדי העוטף.

מהנדסי ומהנדסות אפל מלמדים את ילדי ישראל המפונים מיישובי העוטף את מיומנויות הקידוד. אפל, אתר רשמי
מהנדסי ומהנדסות אפל מלמדים את ילדי ישראל המפונים מיישובי העוטף את מיומנויות הקידוד/אתר רשמי, אפל

כמו כן, מלבד סדנאות הקידוד, אפל לקחה על עצמה יוזמות שונות בישראל מאז פרוץ המלחמה, בהן תרומה של כ-5,000 ארוחות למשפחות הדרום, התנדבויות שונות של עובדי החברה וסיוע בתיקון מחשבים על מנת לספק אמצעים טכנולוגיים למשפחות שנפגעו ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully