וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות לפיהן פוטין מת מתעצמות: בנאום לרגל השנה החדשה הופיעה "דמות שנוצרה ע"י מחשב"

3.1.2024 / 0:01

ברוסיה עלו טענות שהנאום של ולדימיר פוטין לעם הרוסי לרגל השנה החדשה נמסר למעשה על ידי גרסת מחשב או AI של הנשיא הרוסי - מה שמעורר שוב את גל השמועות שהוא למעשה מת. צפו ב"הוכחות"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנאום לרגל השנה החדשה, 31.12.2023/רויטרס

השמועות על מותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התגברו בעקבות פרסום טענות לפיהן הוא לא הופיע לנאום ראש השנה המסורתי שלו ובמקומו השתמשו ב"דמות שנוצרה על ידי מחשב ב-CGI".

הנאום, שהוקלט מראש, היה באורך של קצת פחות מארבע דקות, נצפה ע"י מיליונים, ושודר בזמנים שונים באזורי הזמן השונים של רוסיה. בסרטון הופיע פוטין על רקע בניין הקרמלין המושלג ושיבח את אזרחיו על "הסולידריות, הרחמים והחוזק שלהם". הוא גם פנה לכוחות המזוינים הנלחמים באוקראינה ואמר: "אנחנו גאים בכם, אתם גיבורים, אתם מרגישים את התמיכה של כל העם".

למרות שתוכן הנאום לא היה יוצא דופן, קליפים מתוכו הציפו את הרשתות החברתיות לאחר שאנשים הבחינו במשהו יוצא דופן במראהו של פוטין. הפעיל החברתי איגור סושקו, מצוות החשיבה Wind Of Change Research Group, הדגיש את האזור סביב העניבה של פוטין וכתב בטוויטר: "נאום ראש השנה של פוטין נוצר על ידי מחשב. שימו לב לאזור הצוואר של האווטאר".

סושקו ציין שלדעתו זה "די מוזר שהקרמלין יעשה את זה" והדגיש: "זה בהחלט יוסיף לשמועות ברוסיה על זה שמשהו לא בסדר בפוטין האמיתי, כולל הטענות הלא מאומתות לפיהן פוטין האמיתי מת ושהכפיל שלו חולה". הפעיל גם ציין שהסרטון פורסם באתר האינטרנט של הקרמלין באיכות ירודה של 360p ולא ב-720p HD (כפי שהיה בנאומים הקודמים).

גם הפוליטיקאי האוקראיני אנטון גרשצ'נקו חושד שמשהו לא בסדר בסרטון. גם הןוא הדגיש את אותו אזור כמו סושקו, וכתב ב-X: "הנאום של פוטין לסילבסטר - מה קורה עם הסנטר שלו?". מספר אנשים שהשיבו לגרשצ'נקו טענו שהקליפ נוצר באמצעות בינה מלאכותית.

עוד שמועת על פוטין
הסוף קרוב? "פוטין עבר החייאה לאחר דום לב והוא בטיפול נמרץ"

"פוטין בימיו האחרונים ומדבר רק עם רופאים ועם נתניהו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פוטין עצמו נחשף לפני כשבועיים ליכולות ה-AI, כשעומת עם כפיל של עצמו שנוצר ע"י בינה מלאכותית. בצעד מפתיע עבור פוטין הוא הסכים להשתתף במסיבת עיתונאים בה ענה על שאלות של אזרחים ועיתונאים בשידור חי, במהלכה נשאל שתי שאלות באמצעות סרטון וידאו שנוצר ע"י בינה מלאכותית המדמה אותו ונאלץ להגיב לשמועות על כך שהוא משתמש בכפילים. סטודנט מסנט פטרסבורג שהשתמש בדמותו של פוטין שנוצרה בבינה מלאכותית שאל האם זה פוטין האמיתי שהוא מדבר איתו והוסיף: "אני רוצה לשאול אותך, האם זה נכון שיש לך הרבה כפילים? וגם - מה היחס שלך לסכנות שבינה מלאכותית ורשתות עצביות מלאכותיות מביאות לחיינו?"

פוטין מגיבה לטענות על שימוש בכפילים - לאחר שנשאל על כך על ידי בינה מלאכותית שנראית כמוהו/zvezdanews

ברויטרס דווח שהשאלה עוררה היסוס נדיר מצד פוטין, שהיה כבר בשעה הרביעית של השידור והמענה על השאלות ולאחר מספר שניות הוא השיב: "האזרח מסנט פטרסבורג לא הציג את עצמו. אני רואה שאתה יכול להיראות כמוני ולדבר בקול שלי, אבל חשבתי על זה והחלטתי שרק אדם אחד צריך להיראות כמוני ולדבר בקול שלי. והאדם הזה יהיה אני." אחרי מספר שניות הוא הוסיף: "זה הכפיל הראשון שלי" - בהתייחסות ראשונה מצידו לשמועות על מותו והחלפתו בכפילים.

השמועות על מותו של פוטין מסתובבות ברוסיה זה זמן מה. ערוץ הטלגרם General SVR , שכביכול מופעל על ידי בכיר בקרמלין, טען לא מזמן שפוטין מת באוקטובר לאחר מאבק במספר בעיות בריאותיות. הם טענו שפוטין היה חולה בסרטן ופרקיניסון ולבסוף מת מהתקף לב.

הערוץ גם הוסיף וטען שגופתו של פוטין הייתה "במקפיא במעונו בוולדאי", ארמון מפואר הממוקם בין סנט פטרסבורג למוסקבה. הקרמלין כמובן הכחיש בתוקף את הטענות הללו, כמו גם את אלו לפיהן הנשיא חולה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully