וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבים? ניסינו את המכשיר הזה לטיפול ביתי בכאבים

דוד רוזנטל

3.1.2024 / 1:51

סובלים מכאבים ולא ממש מעוניינים לצאת מהבית? ניסינו עבורכם את מכשיר ההנדיקיור לייזר וחזרנו עם רשמים

הנדי קיור לייזר. דוד רוזנטל
כמה מהר הוא יפחית לכם את הכאב? מכשיר הנדי קיור לייזר/דוד רוזנטל

המוצר: Handy Cure Laser
תיאור מוצר: מכשיר לייזר ביתי נגד כאבים
תקופת הניסיון: שלושה שבועות
משוווק ב: אתר החברה וברשתות הפארם
המחיר המומלץ: 1,999-2,360 שקל. הנחה מיוחדת למפוני העוטף ולכוחות הביטחון - 1,450 שקל דרך האתר הרשמי בלבד

רקע

לפני ארבע שנים, ממש ערב פרוץ הקורונה, ביליתי במדריד עם רעייתי. סחיבת המזוודות לא נראתה לי עניין של מה בכך, אבל ההרמה וההורדה הפתאומית, בתנועות לא מבוקרות, הכניסו לחיי מושג חדש: מרפק טניס. ידעתי על קיומו, לא הבנתי את משמעותו, רק אומר לכם שזה מסוג הדברים שבאים ולעולם לא עוזבים.

כן, יש דרכים לטפל במרפק טניס. עשיתי פיזיותרפיה, זה עזר במידה, אבל הרגישות באה והולכת. לא מדובר בכאב משמעותי, אבל כן במשהו שמעיק ומזכיר "אני כאן כדי להישאר". באגף הטכנולוגי, רוב מכשירי הלייזר הרך שהכרתי עד היום לא מציעים טיפול ספציפי במרפק טניס. כשקיבלתי להתנסות את המכשיר של Laser Handy Cure חשבתי לתומי שאנסה אותו על המקומות הרגילים - פה ושם ברך, פה ושם גב. הגילוי שבתפריט שלו יש מרפק טניס היה כמוזיקה לאוזניי.

המוצר

מכשיר ההנדי קיור לייזר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומוכחת מחקרית עם תו תקן מאוד, מאוד חשוב - אישור FDA. המכשיר מאפשר לטפל בכאבים ובדלקות, משפר את זרימת הדם והחמצן לתאים שנפגעו ומסייע בזירוז התחדשות הרקמה. הוא מתאים לטיפול כנגד מגוון רחב של סוגי כאב אקוטיים או כרוניים - החל מכאבי רגליים, צוואר, גב, מפרקים וברכיים ועד פצעים סוכרתיים ותסמונות כאב שונות. הנדי קיור לייזר פותח ומיוצר בישראל.

המכשיר משלב 4 מקורות אנרגיה - לייזר רך, אינפרא אדום, אור אדום גלוי ושדה מגנטי סטטי. לטענת היצרן, שילוב מקורות אלו מאפשר לטפל במגוון רחב יותר של סוגי כאב ודלקת בהשוואה למכשירים מתחרים, ובהסתייגות אומר כי כל אחד וההתנסות שלו. במכשיר ההנדי קיור ישנן 3 עוצמות טיפול שונות המאפשרות להתאים את הטיפול למאפיינים הספציפיים של האזור המטופל וסוג הכאב.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חוות דעת

קיבלתי את המכשיר בעיתוי מצוין - כשהרגישות במרפק שוב הופיעה. הפעם, החלטתי, בלי פיזיותרפיה. עקבתי אחרי ההנחיות והפעלתי. האמת, הנורה המהבהבת שלו גסה יותר ממכשירים אחרים, אבל אם זה עוזר - זה עוזר. אחרי שימוש קצר של ימים בודדים הכאב חלף. איני יכול לקבוע באופן מוסמך שזה קרה בזכות המכשיר, אבל עובדתית לא עשיתי דבר והכאב "הסתדר מעצמו", לפחות עד לפעם הבאה.

העיצוב של מכשיר ההנדי קיור מעט צעצועי/ילדותי, אבל דווקא מצאתי בכך קסם, מאחר שמכשירים רפואיים נוטים להיות מאיימים והאווירה הידידותית מקלה על הטיפול. השימוש בו מאוד נוח, כשחגורה שמגיעה עם הערכה מאפשרת את הצמדתו למפרקי היד או הרגל (לא לגב). בסך הכול נהניתי ממנו.

מחיר

ומה לגבי העלות? המחיר הרשמי הוא 2,360 שקל, אבל ניתן למצוא אותו אצל משווקים שונים גם בכ-2,000 שקל. בעיתוי הנוכחי יצאה החברה במבצע - 1,450 שקל בלבד למפונים ולכוחות הביטחון דרך האתר הרשמי. כל מה שניתן לומר על זה: טוב שיהיה אחד כזה בבית. רק שלא נצטרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully