וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: סדרת ה-Galaxy S24 של סמסונג תיחשף ב-17 בינואר

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 11:50

כפי שחזו השמועות בחודשים האחרונים, אירוע ההכרזה השנתי של סמסונג יתקיים בעוד כשבועיים, ובו היא צפויה לחשוף את סדרת הדגל החדשה. מה אנחנו צפויים לראות? הנה כל הפרטים

סמסונג. ShutterStock
סמסונג/ShutterStock

אחרי השמועות שעלו לרשת בחודשים האחרונים, סמסונג אישרה אתמול (שלישי) באופן רשמי כי אירוע ה-Unpacked הראשון ל-2024 ייערך ביום רביעי, 14 בינואר, כך לפי הזמנה שנשלחה לעיתונאים ברחבי העולם. באירוע תחשוף ענקית הטכנולוגיה את סדרת ה-Galaxy S24, וכפי שאפשר להבחין, בסרטון שפירסמה סמסונג מציגה את השם Galaxy AI - אישור רשמי לשילוב בינה מלאכותית במכשירים החדשים.

הנה זה בא: Galaxy Unpacked 2024/סמסונג

מה אנחנו יודעים על אירוע ההכרזה?

גם השנה תציג סמסונג שלושה דגמים: דגם כניסה - Galaxy S24, דגם ה-Galaxy S24 Plus עם מסך גדול, ודגם העילית - Galaxy S24 Ultra. הדלפות של עיצוב מקדמי שחשף מדליף הסמארטפונים הסדרתי OnLeaks עשויות לאכזב את המעריצים של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, שכן לפי הפרסום, סמסונג צפויה לחשוף שינוי עיצובי קל בלבד.

דגמי הגלקסי S24 יהיו בעלי עיצוב דומה לזה של הדגמים הקודמים בסדרה, אך לראשונה סמסונג צפויה לוותר על המסכים המשתפלים (קמורים) - ולעבור לתצוגה שטוחה מקצה-לקצה. בנוסף, נראה שדגמי הבסיס השנה יקבלו מסגרת בחיתוך שטוח, אך ישמרו על הקצוות המעוגלים שלהם.

באשר למפרט של המכשירים, נראה שהם יגיעו עם שבב Snapdragon 8 Gen 3, אך לפי דיווחים בחו"ל סמסונג צפויה לחזור ולהשתמש בשתי פלטפורמות עיבוד שונות, כך ששוב באזורים מסוימים בעולם המכשירים יגיעו עם שבב בייצור עצמי שלה, ה-Exynos 2400.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully