וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינה המלאכותית במרכז: סמסונג הכריזה על הגלקסי S24 | הצצה ראשונה

ינון בן שושן, קליפורניה

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 21:13

בהכרזה בחוף המערבי של ארצות הברית, חשפה סמסונג הערב (רביעי, שעון ישראל) את דגמי הגלקסי S24, טלפוני הדגל שלה לשנה התואמת - מה חדש בסדרת ה-S של סמסונג? כל הפרטים כאן

סדרת הגלקסי S24. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סדרת הגלקסי S24/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

היום (רביעי) הכריזה סמסונג בהכרזה עולמית על דגמי סדרת הדגל החדשים שלה, גלקסי S24. בדומה לשנים קודמות, סמסונג הכריזה על שלושה דגמים בסדרת ה-S24: רגיל, פלוס ואולטרה. השינוי אולי הכי גדול ומשמעותי בסדרת הגלקסי החדשה הוא שובו של מסך שטוח. בשעה שבשנים האחרונות סמסונג התמסרה למסך קמור עם שוליים המשתפלים לצדיו, החברה השנה חוזרת למסך שטוח, שלדעתנו, זו ברכה, כי המסכים האלה קלים יותר להחלפה ופחות מועדים לשברים.

דגם ה-S24 הוא הקטן שבהם, 6.2 אינץ' גודלו ואילו האולטרה והפלוס הם בגודל של 6.7 אינץ', כאשר הדגם הבסיסי גדל טיפה, ואילו הרזולוציה של דגם הפלוס שופרה מ-HD ל-QHD. עוד הוקטנו שולי המסכים, כך שיחס מסך לגוף, השתפר. בדגם האולטרה, בדומה לאייפונים העיליים האחרונים, המסגרת הוחלפה מאלומיניום - לטיטניום.

מערך הצילום נותר דומה לזה של הדגמים משנה שעברה, בכמה שינויים בולטים: החיישן של מצלמת הזום בדגם האולטרה עלה ל-50 מגהפיקסל שמנמנים ויכולות הזום השתנה לפי חמישה אופטי (פי עשרה בחיתוך דיגיטלי),

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גלקסי S24 אולטרה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בדגם האולטרה, בדומה לאייפונים העיליים האחרונים, המסגרת הוחלפה מאלומיניום - לטיטניום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שנת ה-AI של סמסונג

כמובן, עניין שבו סמסונג הייתה חייבת לתת מענה לאפל ולגוגל - שילוב מאסיבי של בינה מלאכותית בעיבוד התמונות. לפי סמסונג, הם משתמשים במודל ה-"גאוס" שחשפו בנובמבר האחרון, כדי לזהות עצמים בתמונות ולעבד את התמונה כך שתיראה מיטבית לפי סוג העצם וסצינת הצילום. בינה מלאכותית זרועה ומשולבת גם בפעולות אחרות של הטלפונים החדשים, כצו האופנה האחרונה.

גלקסי S24. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
דגם הבסיס: גלקסי S24/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"טכנולוגיית Galaxy AI נועדה בכדי לשפר ולייעל כל חלק בחיי היום-יום, בדגש עלהתפקיד החשוב ביותר של המכשיר הנייד - התקשורת", אומרים בסמסונג. הפיצ'ר הראשון הוא 'תרגום חי' (Live Translate)
- התוכנה מאפשרת תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר ללא יישומים חיצוניים ותוך שמירה על פרטיות השיחה (השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא השפה העברית).

גלקסי S24 אולטרה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
"טכנולוגיית Galaxy AI נועדה בכדי לשפר ולייעל כל חלק בחיי היום-יום". הגלקסי החדשים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בעזרת מסייע כתיבה (Chat Assist) יכולה לסייע בהתאמת הנימה הקולית הנכונה לשיחה (תומך בעברית): למשל הודעה מנומסת לעמית לעבודה או משפט קצר וקליט לפוסט ברשת חברתית . החידוש המעניין ביותר (לפחות לדעתנו), הוא 'הַקָּפָה וחיפוש' (Circle to Search). בלחיצה ארוכה על לחצן הבית, תוכלו להקיף, להדגיש, לשרבט ולהקיש על כל דבר על המסך כדי לראות תוצאות חיפוש בגוגל ולקבל מידע נוסף.

פיצ׳ר Circle to Search של סמסונג/סמסונג

מתחת למכסה המנוע של הסמארטפונים החדשים לבית סמסונג, ניתן למצוא כמובן את המעבד האחרון של קוואלקום, הסנאפדרגון 8 דור 3 בדגם האולטרה, ואילו דגמי הפלוס והרגיל באזורנו יופעלו דווקא על מעבדי אקסינוס 2400 בייצור ארבעה ננומטר. מבחינת אחסון וזיכרון לדגם לאולטרה יש 12 גיגהבייט זיכרון, וכך גם דגם הפלוס, ששודרג ל-12 מ-8 גיגהבייט זיכרון בעבר. נפחי האחסון העיקריים יהיו 256 ו-512 גיגהבייט, בדגם הבסיס תוצע גם אפשרות ל-128 גיגהבייט ואילו בדגם האולטרה תוכלו לרכוש אחסון עצום של טרהבייט, תמורת תשלום מתאים כמובן (ראו גם מחירים מטה).

אבל זיכרון המכשיר הוא לא הדבר היחיד שמקבל הרחבה השנה - גם הסוללות התרחבו קצת בקיבולת שלהן, לגלקסי S24 תהיה סוללה של 4,000 מיליאמפר/שעה (תוספת של 100 מיליאמפר/שעה מהדגם של שנה שעברה), ואילו לדגם ה-S24 פלוס תהיה סוללה של 4,900 מיליאמפר/שעה, ודגם האולטרה נותר עם סוללה של 5,000 מיליאמפר/שעה עגולים, זהה לקודמו משנה שעברה.

מה לגבי המחירים? קיבלנו מסמסונג את המחירים הרשמיים בישראל, כמובן, ייתכן שאצל מפיצות שונות תמצאו מחירים קצת שונים, אבל אלה המחירים המומלצים לפי היבואן: דגם ה-S24 הבסיסי יעלה 3,300 שקלים ואילו גירסת ה-256 ג"ב תעלה 3,550 שקלים. הגלקסי S24 פלוס יעלה 4,000 שקלים ו-4,500 שקלים לגירסת החצי טרהבייט (512 ג"ב). דגם האולטרה יעלה לכם 5,200 שקלים עבור אחסון 256 ג"ב, 5,700 שקלים עבור 512 ג"ב ואילו גירסת הטרהבייט, היקרה ביותר בסדרה, תעלה 6,700 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully