וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הבא? החברה שמביאה מקלדת פיזית לאייפון

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 10:40

חברה חדשה שהוקמה על ידי שני יוצרי תוכן רוצה ששנת 2024 תחזיר לחיינו את מקלדת הסמארטפון הפיזית: "אנחנו משתמשים במקלדות במחשבים הנייחים, במחשבים הניידים ובטאבלטים שלנו מדי יום". המוצר זמין לרכישה כבר עכשיו

Clicks. Clicks, אתר רשמי
מתגעגעים למקלדת הפיזית של BlackBerry?/אתר רשמי, Clicks

מתגעגעים למקלדת הפיזית של BlackBerry? חברה מבריטניה בשם Clicks מחייה מחדש את חוויית ההקלדה הנוסטלגית עם אביזר חדש לאייפון - כיסוי המשלב בתוכו מקלדת פיזית מלאה. המוצר הוצג לראשונה בתערוכת CES 2024 בלאס וגאס, והוא מתחבר לאייפון דרך חיבור הטעינה (Lightning או USB-C), בהתאם לדגם שיש לכם, ומאפשר לטעון את הטלפון כרגיל בזמן השימוש.

על פי הודעת החברה, צוות הפיתוח של Clicks כולל "עובדים לשעבר מאפל, בלקברי וגוגל". ובכל זאת, יש כמה חסרונות קטנים - המארז משתמש בסוללה של האייפון, אין מגנט מובנה בגב, כך שאביזרים תומכי MagSafe כמו מטענים וארנקים לא ייצמדו אליו. מצד שני, הוא לא משתמש בבלוטת', כך שלא תצטרכו לטעון אותו בנפרד. בהמשך החברה צפויה להשיק אפליקציה ייעודית שתביא פונקציונליות נוספת למקלדת.

כיסוי Clicks לאייפון. Clicks, אתר רשמי
על פי הודעת החברה, צוות הפיתוח כולל של Clicks כולל "עובדים לשעבר מאפל, בלקברי וגוגל/אתר רשמי, Clicks

מאחורי המיזם עומדים יוצרי התוכן מייקל פישר (MrMobile) וקווין מיכלוק (CrackBerry Kevin). "עמלנו על כל החלטה, מאיך בדיוק הכפתורים צריכים להרגיש ועד לפריסת המקלדת, והבטחנו שזה יהיה אינטואיטיבי עבור משתמשי אייפון", סיפר מיכלוק. "אנחנו משתמשים במקלדות במחשבים הנייחים, במחשבים הניידים ובטאבלטים שלנו מדי יום - אז זה די מוזר שנטשנו את הכפתורים הפיזיים בסמארטפון", הוסיף פישר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הכיסוי זמין לרכישה באתר החברה כבר עכשיו תמורת 139 דולר, בשני צבעים - bumblebee (צהוב) ו-London sky (כחול-אפרפר). המשלוחים הראשונים יצאו ללקוחות ב-1 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully