וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם AI וטכנולוגיות חדשות: סמסונג לוקחת את חוויית הצפייה בספורט לליגה אחרת

בשיתוף Samsung

15.1.2024 / 12:35

כשהיורו והאולימפיאדה מעבר לפינה, השיקה סמסונג טלוויזיות חדשות במהלך תערוכת CES 2024. וגם: כיצד משתלבת בינה מלאכותית בסדרה החדשה ומה לגבי גיימינג? כל הפרטים

סדרת הטלוויזיות החדשה של סמסונג לשנת 2024. יח"צ,
סוף לכדור המרוח. טכנולוגיית AI Motion Enhancer Pro/יח"צ

שנת 2024 הולכת להיות מהנה במיוחד עבור חובבי ספורט; ב-14 ביוני תצא לדרך אליפות אירופה לנבחרות בכדורגל (היורו), ופחות משבועיים לאחר מכן, ב-26 ביוני, תיפתח אולימפיאדת פריז, שתימשך עד ה-11 באוגוסט. שני אירועי הענק האלו שמתקיימים אחת לארבע שנים, הם רק חלק מהסיבות שבחברת Samsung בחרו לשים דגש השנה על חוויית צפייה מושלמת באירועי ספורט, כשהשיקו במהלך תערוכת CES 2024 המדוברת סדרת טלוויזיות חדשה מבוססת בינה מלאכותית, שלוקחת את חוויית הצפייה במשחקי כדורגל, כדורסל ועוד לליגה אחרת.

סדרת הטלוויזיות החדשה של סמסונג לשנת 2024. יח"צ,
הדגמים שנחשפו מציגים את הדור הבא של מעבדי AI/יח"צ

ההשקה הנוצצת של Samsung נערכה בלאס וגאס, רגע לפני פתיחתה של תערוכת CES 2024. במהלכה הודיעו בחברה על השקתם של דגמים חדשים בסדרות מוצרי QLED, MICRO LED, OLED ו-Lifestyle, שמלבד חוויית צפייה מושלמת באירועי ספורט, גם מציגים עידן חדש בתחום מסכי הטלוויזיה - עידן ה-AI שנכנס לחיינו בסערה. הדגמים שנחשפו מציגים את הדור הבא של מעבדי AI, שנועדו להגדיר מחדש את התפישה לגבי יכולותיהן של הטלוויזיות חכמות, עם איכות תמונה וצליל משופרות, לצד תכונות מבוססות AI שמטרתן לעורר השראה ולהעצים סגנונות חיים בהתאמה אישית.

הטלוויזיות החדשות - Neo QLED 8K ו-Neo QLED 4K, מציעות את כל החבילה - החל מאיכות תמונה מציאותית, דרך טכנולוגיית שמע באיכות פרימיום ועד מגוון עשיר של יישומים ושירותים. Neo QLED 8K החדשה מצוידת במעבד בינה מלאכותית החדשני ביותר ש-Samsung פיתחה עד כה וכוללת תכונות חדשות המשפרות את איכות התמונה, לרבות AI Motion Enhancer Pro - שמציע פתרון לבעיות נפוצות בתכני ספורט, כמו עיוות של כדור שנבעט או נמסר. התכונה מזהה באופן אוטומטי את ענף הספורט ומשתמשת בלמידה עמוקה כדי ליישם את המודל המתאים לזיהוי הכדור.

סדרת הטלוויזיות החדשה של סמסונג לשנת 2024. יח"צ,
הטלוויזיות החדשות מציעות את כל החבילה/יח"צ

מערכת הפעלה חדשה ונגישות מתקדמת

בסמסונג הודיעו גם על מערכת הפעלה חדשה - 2024 Tizen, שמייעלת את חוויית הצפייה בטלוויזיה בסביבה הביתית, עם תוכן וחוויית שירות מותאמים אישית על סמך החשבונות השונים המוגדרים בטלוויזיות החכמות.

סדרת הטלוויזיות והמסכים האחרונה מתהדרת גם בתכונות נגישות משופרות, המאפשרות לצרכנים רבים ליהנות מתכנים מועדפים על גבי המסך של Samsung Neo QLED.

השמעת כתוביות (Audio Subtitle): התכונה הראשונה בעולם בטלוויזיה שמשתמשת בבינה מלאכותית ובטכנולוגיית זיהוי תווים אופטי (OCR) כדי לספק הנחיה קולית בזמן אמת עבור כתוביות מוטמעות.
Remote for Barrier Free: יישום שנועד לאנשים עם מגבלה גופנית, לקויות ראייה או שמיעה. הוא מאפשר למשתמשים לשלוט בצורה מחושבת יותר בטלוויזיה דרך מכשירי הסמארטפון. היישום מציע תאימות גבוהה ומשלב שיפורים בממשק המשתמש כמו מיקום אינטואיטיבי של לחצנים, צבעים שונים ומשוב מגע, בנוסף לתכונות הנגישות האחרונות של Samsung כמו הנחיות קוליות, כדי לתת למשתמשים גישה קלה הישר מהסמארטפון.
מצב Relumino Together Mode: תכונה המאפשרת לאנשים בעלי לקות ראייה ליהנות מתוכניות טלוויזיה, מסרטים וממשחקים אהובים בלי להרכיב חומרה לבישה. הודות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית, המדגישה את שולי האלמנטים המופיעים על גבי המסך ומאזנת מחדש את הצבעים, התכונה מאפשרת למשתמשים בעלי לקות ראייה לראות אנשים ואובייקטים בצורה חדה יותר. המצב Relumino Together Mode מציג מסכים רגילים לצד מסכי Relumino Mode, כך שאנשים בעלי לקות ראייה ומשפחותיהם יוכלו ליהנות יחד מצפייה בטלוויזיה.

סדרת הטלוויזיות החדשה של סמסונג לשנת 2024. יח"צ,
ה-Neo QLED 8K החדשה/יח"צ

חוויית גיימינג מעולם אחר

בחברה הודיעו על שיתוף פעולה מסקרן במיוחד: Samsung חברה לספקית אביזרי הגיימינג Performance Designed Products (PDP) כדי לפתח את הבקר הראשון במסגרת התוכנית Designed for Samsung Gaming Hub, שכולל סוללה נטענת מובנית התומכת ב-40 שעות משחק, חיבור Bluetooth אלחוטי ועוד.

בשיתוף Samsung
  • עוד באותו נושא:
  • Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully