וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהסמארטפון, ללא דיו: בדקנו מדפסת מדבקות חכמה

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:52

הכירו את ה-Niimbot B21, מדפסת זולה ופשוטה לתפעול שתעזור לכם לעשות סדר בבית, ונכון, זה כנראה המוצר האחרון שחשבתם שאתם זקוקים לו. עד כמה היא זולה? 279 שקלים

Niimbot B21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Niimbot B21/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אנחנו יכולים להניח שמדפסת מדבקות היא לא מוצר שנמצא ברשימת הקניות העתידית שלכם, אבל תופתעו לדעת שמדובר בטרנד שצובר תאוצה - והגיע גם לישראל. כדי להבין את ההיסטריה, קיבלנו מרשת באג את ה-Niimbot B21, שהמחיר הזול שלה הופך את ההחלטה לרכוש אותה לפשוטה יותר - בסך הכל 279 שקלים, וזה בנוסף לעובדה שהיא מדפיסה ללא דיו (נגיע לזה בהמשך). ספוילר: תכינו את ארון התבלינים.

צעדים ראשונים ועיצוב

מדפסות מדבקות מסורתיות היו בעבר יקרות, מסורבלות, גדולות ודרשו חיבור למחשב. עם זאת, בשנים האחרונות, התפתח טרנד המדפסות הניידות - שדחס את כל הטכנולוגיה למכשיר קטן, זול ומעוצב, שמאפשר לכל אחד מאיתנו להחזיק מדפסת בתיק.

ועד כמה זה פשוט? ל-Niimbot B21 אין מסך, אין מקלדת, יש לה כפתור אחד בודד שאיתו תתחברו לאפליקציה ולמרות שהיא עשויה מפלסטיק היא מרגישה כמו מוצר איכותי שמעוצב בסגנון רטרו שיזכיר לכם את שנות ה-50-60.

בצידה השמאלי יש ידית לפתיחת תא ההזנה של סלילי המדבקות, ובצד ימין שקע USB Type C. בחלקה הקדמי יש נורית חיווי, והסוללה תחזיק לכם לכ-4 שעות של עבודה. החיבור, אגב, מתבצע בשניות - לחיצה על כפתור ההפעלה ואז לחיצה נוספת באפליקציה.

Niimbot B21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Niimbot B21: אין מסך, אין מקלדת/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הדפסה ללא דיו

ה-Niimbot B21 משתמשת בטכנולוגיית הדפסה תרמית (נכון, זו לא טכנולוגיה חדשה), שחוסכת את הצורך בדיו: היא צורבת את מה שבחרתם להדפיס על תווית (מדבקה) המותאמת לטכנולוגיה הזאת. בנוסף, התחזוקה מאוד זולה - הדבר היחיד שתצטרכו זה לקנות סליל של 320 מדבקות ברוחב של 20-50 מ"מ במחיר של כ-35-45 שקלים (תקבלו אחד כבר באריזה).

אפליקציה

הגענו לחלק הכי כייפי - האפליקציה (שזמינה גם לאנדרואיד וגם לאייפון). כפי שכתבנו למעלה, החיבור לסמארטפון לוקח שניות בודדות לאחר לחיצה על כפתור ההפעלה. בתוך האפליקציה תוכלו להשתמש בתבניות תוויות מובנות, לצד המון אפשרויות נוספות - למשל הדפסה משולבת של סמלים וטקסט, יצירת קודי QR, צורות, מסגרות, אימוג'י ואפילו תמונות (בשחור ולבן).

עם זאת, יש מגבלה מסוימת אך לא מאוד משמעותית. כדי להשתמש בכל הסמלים והפונטים שנמצאים במאגר בתוך האפליקציה, תצטרכו לרכוש חשבון VIP בתשלום חודשי של 16 שקלים בחודש. האם זה שווה? לדעתנו פחות.

Niimbot B21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בתוך האפליקציה תוכלו להשתמש בתבניות תוויות מובנות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שימושיות ותוצאות

החלפת הסלילים פשוטה למדי -פותחים בעזרת ידית זעירה את התא שמאחסן את הסלילים, מניחים את הגליל בפנים כשקצהו מציץ החוצה, וסוגרים. למכשיר אין חותך אוטומטי כמו מדפסות תרמיות אחרות, והחיתוך נעשה באמצעות משיכה של המדבקה על הברזל המשונן (כמו של נייר דבק). טיפ: את פעולת החיתוך כדאי לעשות בזהירות - משיכה מהירה או חזקה מדי עלולה למשוך את הסליל החוצה, ותבזבז לכם מדבקות.

איכות ההדפסה אמנם לא מקצועית לחלוטין, אך התוויות ברורות וניתנות לקריאה, מהירות ההדפסה מעולה ואיכות הנייר נהדרת. כדי להבין את השימושיות, הדפסתי תוויות לדברים שונים בבית שלי, כמו שקיות, קופסאות ותבלינים. לדוגמה, הדפסתי מדבקה עם תאריכים על שקית מסמכים ישנה. בנוסף, על מוצרים עם חיי מדף ארוכים, כאלה שעברו לקופסה אחרת, הדבקתי את תאריך פקיעת התוקף.

בכל הקשור לחיי סוללה, המדפסת מצויידת בסוללה פנימית נטענת בקיבולת של 1200 מיליאמפר-שעה, שאמורה להספיק לכ-4 שעות שימוש (על הנייר), כך שאתם לא צריכים לקנות סוללות בנוסף. כמו כן, המדפסת תכבה את עצמה באופן אוטומטי לאחר 15 דקות כדי שהסוללה לא תתבזבז.

Niimbot B21. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
התוויות ברורות וניתנות לקריאה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

אם אתם מחפשים מדפסת מדבקות פשוטה יחסית שתאפשר לכם ליצור מדבקות ביתיות בסיסיות במחיר זול, ה-Niimbot B21 יכולה להיות אופציה טובה עבורכם. מנגד, אם אתם זקוקים למדפסת עם תכונות מתקדמות יותר, והדפסה בגדלים אחרים, כדאי לכם לחפש משהו אחר במחיר יקר יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מדפסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully