וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד נטפליקס: זו ספקית האינטרנט המהירה בישראל

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 14:10

על פי המדד של ענקית הסטרימינג, פרטנר היא היחידה ששמרה על הובלה לאורך כל שנת 2023 - עם האינטרנט היציב והמהיר ביותר בשעות העומס. ואיפה בעולם תקבלו את הרשת המהירה ביותר?

נתב אלחוטי. ShutterStock
נתב אלחוטי/ShutterStock

דרך איזו ספקית אינטרנט בישראל תקבלו את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר? מדד הגלישה של נטפליקס (ISP) קובע פעם נוספת שפרטנר ספקית האינטרנט שנותנת את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס. על פי המדד, פרטנר היא היחידה ששמרה על הובלה לאורך כל שנת 2023. על-פי הדו"ח האחרון שפרסמה החברה, לפרטנר כ-353 אלף לקוחות.

על פי המדד לחודש דצמבר, החברה ניצבת פעם נוספת בראש הטבלה עם מהירות של 3.2Mbps, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות. גם הפעם, זוכה פרטנר לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
על פי המדד לחודש דצמבר, פרטנר ניצבת פעם נוספת בראש הטבלה עם מהירות של 3.2Mbps/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מבין 60 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל חולקת את המקום השני בטבלה יחד עם 39 מדינות נוספות המציגות מהירות ממוצעת של 3Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, סינגפור וספרד עם מהירות ממוצעת של 3.2Mbps. המהירות הממוצעת הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps, כאשר מעט לפניה הרפובליקה הדומיניקנית ופקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully