וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הבינה המלאכותית של אפל בדרך אלינו

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 10:27

בזמן שהמתחרות מסתערות על תחום ה-AI, ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מפתחת בימים אלה כלים חדשים שיגיעו לאייפונים שלכם כבר בסוף השנה. זה מה שצפוי

אפל. ShutterStock
אפל/ShutterStock

אפל תחשוף כלים מונעי בינה מלאכותית בכנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2024, שיתקיים בחודש יוני - כך לפי כתב אתר בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), שפרסם את הדברים בניוזלטר השבועי שלו, Power On. על פי הפרסום, הכלים יגיעו כחלק מעדכון iOS 18, כולל שדרוג משמעותי לעוזרת הקולית סירי.

החברה, לדברי גורמן, בוחנת מאז תחילת 2023 את מודל השפה הגדול שלה "Ajax" ושוקלת לשלב אותו ליצירת פונקציות השלמה אוטומטית וסיכום אוטומטי באפליקציות הליבה שלה, ובכללן חבילת Pages ו-Keynote. גרסה חדשה של Xcode, כלי הפיתוח של אפל, צפויה אף היא לכלול יכולות השלמת קוד משופרות באמצעות בינה מלאכותית.

סירי, אפל. ShutterStock
גם העוזרת הקולית תקבל שדרוג משמעותי. סירי/ShutterStock

בנוסף, החברה בוחנת שילוב של בינה מלאכותית בשירות Apple Music לצורך יצירת רשימות השמעה אוטומטיות. עם זאת, גורמן מעריך כי "ייקח לפחות עד 2025 כדי ליישם במלואו את החזון של אפל בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית", מה שמעיד כי לא כל התכונות המתוכננות יגיעו השנה.

גורמן גם מציין כי חברות מתחרות כמו סמסונג ישתמשו ב"פער" הנוכחי של אפל בתחום הבינה המלאכותית כדי למנף את יתרונותיהן בשנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully