וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך של ממש: מה הקשר בין מהנדסי רחפנים למייבש שיער?

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:14

במסגרת תערוכת ה- CES, לוריאל חשפה את AirLight Pro, טכנולוגיה פורצת דרך לייבוש שיער אשר פותחה על ידי מהנדסי רחפנים ומדענים מובילים

AirLight Pro של לוריאל. יח"צ,
צוות של למעלה מ-100 מהנדסים, מעצבים, מספרות ומדענים שיתפו פעולה בעיצוב התעשייתי החדשני של AirLight Pro/יח"צ

לאס וגאס אירחה בשבוע האחרון את אחת התערוכות המדוברות בעולם - CES® 2024, המאפשרת לחברות ותאגידים לחשוף טכנולוגיות ומוצרים חדשים. אחת מהן היא לוריאל, שחשפה בתערוכה טכנולוגיה חדשה לייבוש שיער שעוצבה בשיתוף פעולה עם מעצבים מקצועיים ומיועדת לשימוש מקצועי וביתי.

AirLight Pro פותחה בשיתוף עם Zuvi, סטארט אפ שהוקם על ידי מהנדסי רחפנים ומדענים מובילים ומשתמש בטכנולוגיית אינפרא אדום ורוח כדי להשיג שיער חלק יותר בעל לחות ויזואלית, תוך ייבוש מהיר יותר בזכות זרימת חום אופטימלית למגוון סוגי שיער ועם צריכת אנרגיה הפחותה ב-31%.

צוות של למעלה מ-100 מהנדסים, מעצבים, מספרות ומדענים מחטיבת המחקר והחדשנות של לוריאל וZuvi שיתפו פעולה בעיצוב התעשייתי החדשני של AirLight Pro כדי לפתח כלי לייבוש שיער ברמה מקצועית. תוך שימוש בטכנולוגיית LightCare™ המוגנת בפטנט, Zuvi פיתחה מוצר המשתמש באינפרא אדום וברוח מהירה כדי לייבש ביעילות מים על השיער, מה שמותיר לחות פנימית בקצוות שיער.

הטכנולוגיה נבדקה על ידי לוריאל על למעלה מ-500 אנשים עם סוגי שיער שונים. ניקולא הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל, היה זה שחשף את הטכנולוגיה זוכת פרס החדשנות של CES® 2024. "במשך 115 שנים, לוריאל ממנפת את המדע על מנת לחדש ולספק לצרכנים חוויות יופי בלתי נשכחות אשר מגשימות את שאיפות היופי האישיות שלהם. באמצעות AirLight Pro, בשיתוף עם Zuvi, אנו מוכיחים שטכנולוגיה יכולה להגביר את ביצועי היופי, לדאוג לצרכי שיער מרובים ולהפחית את ההשפעה הסביבתית - וזה עתיד היופי שאנו שואפים ליצור".

  • עוד באותו נושא:
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully