וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנבידיה קיימה מפגן תמיכה מיוחד לאבינתן אור

אור, עובד אנבידיה ישראל, נחטף לשבי החמאס ב-7 באוקטובר מן המסיבה ברעים, יחד עם 135 חטופים וחטופות נוספים שעדיין נמצאים בשבי: "מתפללים ומקווים"

מפגן תמיכה של עובדי אנבידיה באבינתן אור/נתנאל טוביאס

אנבידיה קיימה הערב מפגן תמיכה מיוחד יחד עם משפחתו של אבינתן אור, עובד אנבידיה ישראל שנחטף לשבי החמאס ב-7 באוקטובר מן המסיבה ברעים, יחד עם 135 חטופים וחטופות נוספים שעדיין נמצאים בשבי. למעלה מ-100 עובדות ועובדי החברה בישראל הצטרפו היום למשפחתו של אבינתן, והחזיקו כל אחד שלט מתוך 100 שלטים שונים שהופקו עם 100 תאריכי הימים שעברו, ליצירת מיצג תמיכה עבור משפחות החטופים והחטופות, ומשפחתו של אבינתן.

במפגן, שהתקיים מוקדם יותר הערב בשער מנחם בגין בקריה, הצטרפו למשפחתו של אבינתן עובדות ועובדי אנבידיה, לצד הנהלת החברה הבכירה בישראל, שיצרו יחדיו את מיצג התמיכה, לציון 100 ימים בשבי, בקריאה לחזרה של כל החטופות והחטופים ולתמיכה במשפחות.

עובדי אנבידיה תומכים באבינתן אור. נתנאל טוביאס,
עובדי אנבידיה תומכים באבינתן אור/נתנאל טוביאס

גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש באנבידיה ישראל: "אני גאה לעמוד כאן היום לצד משפחתו האמיצה של חברינו אבינתן אור בערב קשה זה לציון 100 ימים לחטיפתו, ויחד עם מאות עובדות ועובדי החברה המצטרפים למשפחת אור מרחבי הארץ מדי ערב בחודשים האחרונים, וביתר שאת היום. יחד, אנו מתפללים ומקווים לשובם הקרוב של אבינתן וכל החטופות והחטופים המוחזקים בשבי החמאס".

דיצה אור, אימו של אבינתן: "כבר 100 ימים שאבינתן נמצא הרחק מאיתנו בשבי החמאס בעזה, ואני מתפללת ומקווה שהוא יחזור אלינו במהרה עם כל החטופות והחטופים, ונוכל לחגוג יחד את שובו. עד אז, אנחנו בע"ה נמשיך להגיע כאן לקריה מדי יום, מלווים בחברים ובחברות של אבינתן, ונמשיך לקרוא לחזרתו".

  • עוד באותו נושא:
  • nvidia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully