וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes עוברת למוצרים ירוקים: משיקה Mesh - מגדיל טווח לרשת הביתית העשוי 100% פלסטיק ממוחזר

החברה הכריזה כי תשיק בשבועות הקרובים גם נתב העשוי מחומרים ממוחזרים. סמנכ"ל השיווק של yes: "כחברת הטלוויזיה המובילה בישראל יש לנו אחריות רבה גם כלפי לקוחותינו וגם כלפי הסביבה"

מגדיל טווח של yes לרשת ביתית. יחצ,
מגדיל טווח של yes לרשת ביתית/יחצ

מהיום אפשר ליהנות מסביבת אינטרנט חזקה יותר וירוקה יותר: חברת yes משיקה היום (רביעי) מגדיל טווח לרשת הביתית (yes+Mesh) אותו פיתחה החברה מ-100% פלסטיק ממוחזר. השקת ה-Mesh החדש היא חלק ממהלך כולל של החברה למעבר של מוצרים ירוקים כאשר בשבועות הקרובים תשיק yes גם נתב חדש העשוי כולו מחומרים ממוחזרים.

מגדיל הטווח החדש מאפשר כיסוי נרחב של הרשת האלחוטית לכל נקודה ואזור בבית עם קליטת Wi-FI חלשה: בתים עם מספר קומות, מרפסות, חדרים מרוחקים ומרחבים מוגנים - מה שהתגלה כרלוונטי במיוחד בזמן המלחמה, ובעלות של דמי מנוי חודשיים בסך 19.90 ₪ לחודש. מגדיל הטווח החדש מצטרף לפתרון התקשורת הכולל של החברה - yes+FIBERהמאפשר ליהנות מהטלוויזיה של yes ומגלישת סיבים עוצמתית במהירויות שונות.

ה-Mesh החדש של yes מנוהל כחלק מהרשת האלחוטית הביתית שהיא מספקת ולא כרשת נפרדת כפי שקורה כיום עם מוצרים דומים בשוק. חידוש זה מאפשר שיפור ברציפות ואיכות גלישה חלקה ללא מעבר בין רשתות בכל חלל הבית כמו גם תמיכה בניהול ותפעול הרשת הביתית על ידי yes - בשליטה מרחוק או באמצעות טכנאי. בנוסף ה-Mesh החדש תומך בפרוטוקול Wi-Fi6 - תקן הגלישה האלחוטית המתקדם ביותר המאפשר העברת נתונים מהירה, איכותית ומאובטחת יותר.

"כחברת הטלוויזיה המובילה בישראל יש לנו אחריות רבה גם כלפי הלקוחות שלנו וגם כלפי הסביבה", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "אנחנו גאים להתחיל היום מהלך רחב של השקת מוצרים ירוקים ומתקדמים ולהוביל את השוק גם בתחום זה. אנו משקיעים רבות ומקדמים את יעדי ה- ESGבחברה הכוללים בין היתר: שימוש במוצרים ממוחזרים, מעבר לרכבים חשמליים והורדה מתמדת של פליטות פחמן. ה-Mesh החדש, יחד עם חבילת הטלוויזיה והסיבים שלנו yes+FIBER, מאפשרים לנו לתת פתרון תקשורת איכותי ושלם לבית הכולל גם תוכן מצויין וגם גלישה עוצמתית".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully